poniedziałek, 23 listopada 2020

Szydełkowa chusta SisLove (Short)

      Witam serdecznie! Chciałam dzisiaj zaprezentować wydzierganą przeze mnie chustę według wzoru SisLove ( wersja skrócona) od Sis Homemade. 

     To moja pierwsza chusta wydziergana tym wzorem, ale z pewnością nie ostatnia. Już powstają kolejne, bo wzór bardzo mi się podoba i pracuje się z nim fantastycznie.

     Do wykonania tej chusty wykorzystałam włóczkę YarnArt Flowers 1000 m. Moja chusta ma nieco więcej rzędów niż we wzorze, ponieważ chciałam maksymalnie wykorzystać włóczkę. Wykończenie też jest nieco inne, bo według mojego pomysłu. Po blokowaniu długi bok chusty ma około 190cm, a krótsze boki po 120 cm. Chusta jest cieplutka i miękka, idealna do otulania.










 

Pozdrawiam gorąco:)

22 komentarze:

  1. Napracowałaś się mróweczko :) piękna koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest przepiękna! Wspaniały zestaw kolorów- bardzo mi się podoba. Wzór też śliczny! Oj, napracowałaś się przy niej, a efekt zachwyca!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała chusta. Kolorek i wzór podoba mi się. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu piękna jest. Moja tym wzorem stała się już UFOkiem ale wierze że kiedyś ją w końcu skończę. Wzorek extra i zestaw kolorów też jest rewelacyjny. Brawo Ty nie tylko szycie wychodzi Ci doskonale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór i przepiękne kolory 😍 widać, że włożyłaś w nią dużo serca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna chusta. Uwielbiam wszystko, co tęczowe. Szkoda, że te kolory się teraz kojarzą jednoznacznie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. To je nádherný šátek. Pěkně vyladěné barvy. M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta, kolorki dodają jej uroku, delikatna.Kolejna technika w której jesteś zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne połączenie kolorow, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór i delikatna, pastelowa kolorystyka, podziwiam :-O

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydziergałaś piękną chustę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu napiszę krótko PRZEEEEEEEPIĘKNAAAAA!!! Śliczne kolory, wzór, ale to jak ją wydziergałaś to bajka, perfekcja!! Idę na górę jeszcze raz pooglądać zdjęcia :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, cudna jest ta chusta, a kolorystyka - miód na serce.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, jaka ona piękna! i te bajeczne kolory:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, to za mało. Jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnóstwo pracy ale chusta jest przepiękna!
    Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała chusta Danusiu, przepiękne kolory.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuuudowna... do tego te optymistyczne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! Pięknie cieniowana. Marzę o zrobieniu takiej ale nie mam jeszcze odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna chusta, cudowne kolory.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...