środa, 20 listopada 2019

Workoplecaki z króliczymi uszami i ogonkiem

     Rok szkolny rozpoczął się już dość dawno, ale mnie właśnie teraz przyszła ochota na szycie workoplecaków.
     Uszyłam je z kolorowych bawełnianych tkanin. Na uszy i łapki wykorzystałam także polar minky. Dodatkowo do każdego plecaczka doszyłam puszysty ogonek.
     Na uszkach naszyłam imię dziecka, dla którego workoplecak był przeznaczony.
Przez tunele i boczne troczki przeciągnęłam bawełniany sznurek.
Wielkość dopasowałam do wieku dzieci.
     Powstały takie oto workoplecaczki:
     
















     Workoplecakami obdarowałam dzieciaczki z rodziny.
Przyznam nieskromnie, że bardzo się im spodobały.
     Z pewnością powstaną kolejne:)

Pozdrawiam serdecznie:)

31 komentarzy:

  1. Very cute personalized string bags :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle mnie nie dziwi, że dzieciom się spodobały:) Plecaki są tak bajeczne. śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemożliwa jesteś! Fantastyczne, zwłaszcza ogonki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no zdziwiłabym się gdyby się nie spodobały;)też miałam szyć, tylko mobilizacji i czasu do tej pory brak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc pěkné batohy. Určitě ušiji pro své vnučky. Dík za nápad.M

    OdpowiedzUsuń
  6. No wcale się nie dziwie, ze dzieciaki zachwycone. Worko plecaczki są rewelacyjne . Wyglądają extra z tymi uszami i puszystymi ogonkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega talent.Słodkie gadżety szkolne.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ale super!!! Piękną są te worko - plecakowe króliczki :)). Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne! Nie wiem co słodsze, te ogonki, uszka, czy zwisające nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super plecaczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, przesłodkie króliczki, z takimi plecaczkami az przyjemnie będzie maszerować do szkoły czy przedszkola.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne! Dzieci na pewno zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, motyw króliczych uszów jest teraz bardzo modny. Oba świetnie, dla siebie wybieram miętowy :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaśne ten plecaczki , pomysłowe i zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty masz pomysły Danusiu!!! tyko fantastyczne - te plecaczki z uszami naprawdę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ekstra pomysł! Jesteś niesamowita Danusiu. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodziaki :) sama chętnie bym taki nosiła :) hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze plecaczki:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne workoplecaczki! Nie ma co się dziwić że dzieci zachwycone ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie moge, na pomysł z tym świetnym ogonem nie wpadłam, urocze plecaczki 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie superaśne !
    Twoje pomysły nie mają końca,
    a puchaty ogon jest wisienką na torcie:)
    Śliczne są więc nic dziwnego że się podobają
    Pozdrawiam ciepło 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i oryginalne workoplecaki!!! A przy tym praktyczne.
    Pozdrawiam serdecznie Danusiu:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Worki bardzo fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie ma dziecka, ktoremu taki plecak by sie nie spodobał. Piękne worki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowe, a dzieciaki kochają upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, słodkie i pomysłowe plecaczki😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne!!! Wspaniały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...