niedziela, 24 listopada 2019

Kołderka i podusia do wózka

     Nadeszły chłodniejsze dni, więc do dziecięcego wózka przyda się cieplejsza kołderka. Spod igły mojej maszyny wyszedł taki komplecik:

    
     Uszyłam go oczywiście z bawełnianych tkanin. Kołderkę ozdobiłam aplikacją śpiącego misia i gwiazdkami. Naszyłam też imię Właściciela.
     Wewnątrz znajdują się dwie warstwy ociepliny, żeby kołderka była ciepła
 i miękka. Pikowałam ją wokół aplikacji i po szwach.





    
     Poduszeczka jest nieco mniejsza niż tradycyjny jasiek. Chciałam, żeby ładnie mieściła się w wózku. Ozdobiłam ją aplikacją gwiazdek.
     Wierzch poszewki jest trójwarstwowy, z warstwą ociepliny wewnątrz. Pikowany wokół aplikacji i poszwach. Tył zapinany na zamek.
     Wkład do podusi uszyłam sama. Jest wypchany delikatnie kulką silikonową, aby poduszka nie była zbyt wypukła.





     
Mam nadzieję, że będzie dobrze służyć Wojtusiowi:)

Pozdrawiam bardzo gorąco:)

29 komentarzy:

  1. Krásný dárek pro Vojtíka. Skvělá souprava !!!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet Danusiu.:) Super kolory i wspaniałe wykonanie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjnie uszyty komplecik. Przyjemnie się będzie Wijtusiowi śniło na spacerkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslodkie. Pewnie ze będzie się podobać. Super jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutki komplecik z takim to Wojtusiowi nie tylko będzie cieplutko ale na pewno będzie miał przyjemne sny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodki misiowy komplecik dla Wojtusia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności poszyłaś Danusiu, jak zawsze wszstko super skomponowane i po mistrzowsku wykonane :)! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny spersonalizowany zestaw:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna pościel , super :) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj przyda się taki cieplutki komplecik bo temperatury lecą w dół:)
    Jest przeuroczy! Uściski Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplet :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wojtuś będzie zachwycony:) Komplet jet wspaniały pod każdym względem. Bardzo przyjemna kolorystyka i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny, w dodatku pięknie odszyty - podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu, śliczny komplecik. Szyjesz po mistrzowsku!!! Zawsze tak miło Twoje prace się ogląda :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten śpiący miś słodziak niesamowity a cały komplecik jest cudny. Miło będzie Wojtusiowi w wózeczku. Twoje aplikacje Danusiu są genialne wszystkie, bez wyjątku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw, sama bym w takim spała jak dziecko

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, posłuży, posłuży i na pewno będzie tą kochaną kołderką na długo:) piękny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu rewelacyjny komplet! Misiu uroczy-zakochałam sie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplecik i jak zawsze perfekcyjna robota. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny komplecik, doskonale wykończony, każdy szczegół dopieszczony z wielką dbałością:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny misiowy komplecik, Danusiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wykonany komplecik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały komplecik :) i jak pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny komplecik. Urzekły mnie miętowe gwiazdki i oczywiście misio :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Wojtusia to prawdziwy szczęściarz :)
    Piękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...