czwartek, 26 kwietnia 2018

Pamiątka Chrztu Świętego

     W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować kartkę - pamiątkę chrztu, którą niedawno wykonałam na prośbę mojej koleżanki.
Kartka jest dość duża, bo wielkości zeszytu.
     Chciałam, żeby pamiątka była ładnie zapakowana, więc zrobiłam ozdobne pudełeczko. Robiłam takie pierwszy raz, ale efekt mnie zadowolił.
     Przyznam, że dopiero uczę się zabawy papierkami, ale jest ona bardzo wciągająca.
     A oto wykonana przeze mnie pamiątka:













Pozdrawiam gorąco:)

24 komentarze:

  1. Świetny komplecik przygotowałaś! Efekt znakomity. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. uCdna karteczka. Bardzo delikatna jak na tę okoliczność przystało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu! Ta karteczka mi nie wygląda na pracę ucznia,Lecz na Mistrza, Cały komplecik jest przeuroczy, Jest bardzo Elegancki i Delikatny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszła i będzie wspaniałą pamiątką tego ważnego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu piękna jest ta kartka, będzie na pewno wspaniałą pamiątką. Co do pudełeczka to fajnie wyglądają oklejone dodatkowo ozdobnymi papierami o ok 2 mm mniejszymi od bazy. Są wtedy fajne sztywne i bardzo trwałe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu - po pierwsze dziękuję, że jesteś.
    Po drugie - mimo, że milczę, oglądam każdą!!!!!! Twoją pracę z wielkim OCH i ACH
    Cokolwiek weźmiesz na swój warsztat wychodzi male arcydzieło. Tak trzymaj.
    Przytulam mooooocno

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik stworzyłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. To bude krásná památka na den křtu děťátka. M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwy majstersztyk:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo Kochana jak na pierwsze takie poczytania karteczkowe ,to widac ,ze Cuuudnie Ci wyszlo :))) Tak sie zastanawiam ile talentow masz jeszcze :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne kompozycje kwiatowe Danusiu ! Bardzo mi sie podobaja, no i pomysł z pudełeczkiem swietny !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt trzeba było dla pięknej pracy dać oprawę, świetnie Ci to wyszło pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny efekt. W sumie to dwie prace, bo i kartka i pudełko mogłyby funkcjonować osobno.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna pamiątka powstała - urocza grafika na karteczce :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...