wtorek, 17 kwietnia 2018

Literki z tkaninki - Pola

     Miałam już okazję szyć różne imiona z tkaniny.
Tym razem poproszono mnie o uszycie literek stanowiących imię Pola.
Powstały oczywiście z bawełnianych tkanin. wypełnienie to kulka silikonowa. Ozdobiłam je elementami filcu i różnokształtnymi kolorowymi guziczkami.
Imię to jest dość krótkie, więc uszyłam dodatkowo dwie zawieszki, serce i żyrafkę. Mogą one również służyć jako zabawki.
    A oto ów zestaw:













Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Śliczne literki Danusiu, ale żyrafka taka słodka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest , jak zawsze u Ciebie . Piękne materiały i perfekcyjnie odszyte.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To jsou krásná šitá písmenka.M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne literki , zawsze mi się takie szyte podobały , ale ja z maszyną mam nie po drodze :(
    Zabawki to fajny dodatek do całości *

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu! Prześliczny zestaw - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu ja wiem, że jesteś mistrzynią i dobrze się z maszyną rozumiesz. Literki perfekcyjne a żyrafka boska jest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Literki i żyrafa są rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dekoracje! Ja tez kiedyś uszyłam "Polę" dla mojej wnusi. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny zestaw Danusiu :) nawet znam jedna Pole a dokładnie to Apollonie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...