sobota, 19 marca 2016

Palma wielkanocna 2016

      Dziś sobota przed Niedzielą Palmową, więc pokażę moją tegoroczną palmę wielkanocną.
   Do kwiatków, które pokazywałam w poprzednim poście dorobiłam jeszcze stokrotki i żonkile.



   Do mojej palmy oprócz kwiatów bibułkowych wykorzystałam wierzbowe bazie, kwitnące gałązki forsycji oraz zielone gałązki bukszpanu i cisu.
   Palma nie jest tak duża jak przypuszczałyście w komentarzach pod poprzednim postem.
Jej całkowita wysokość to 70cm. Kwiatków jest w niej dużo, ponieważ są ułożone prawie jeden obok drugiego.

A oto zdjęcia mojej palmy:









Pozdrawiam serdecznie :)

23 komentarze:

  1. Śliczna palma:) - żonkile wyglądają jak żywe:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna Palma, faktycznie żonkile jak z ogródka, idealne. W ogóle wszystkie kwiaty misternie, precyzyjnie wykonane. Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna palma, ja co roku obiecuję sobie ,że do swojej palemki zrobie kwiatuszki z bibuły, jak to robiłam dawniej, ale znow nie dotrzymałam słowa i dokupiłam materiałowe. Uwielbiam takie palemki z recznie robionymi kwiatuszkami
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ja myślałam, że to żywe kwiaty, cudne. Palma pierwsza klasa :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna palma :) a ja nadal z kupną bo brak czasu na zrobienie swojej :) może za rok sie uda?? :) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Krásná výzdoba. Posílám pozdrav z Čech. Marie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprowadza radosny nastrój, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dziś palmę zrobiłam, z samymi różyczkami. Żałowałam, że nie mam od Ciebie bukszpanu...Pozdrawiam i do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna palemka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta palma. Trochę żałuję, że nie wpadłam na pomysł żeby sobie też taką zrobić, przecież kwiaty z bibuły umiem zrobić, tylko czasu bark na wszystko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna palmę zrobiłaś. Zonkile wyglądają jak żywe.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna !!! :)) Cuudne kwiatuszki zrobilas no i calosc Suuper wyszla Ci :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, ale cudne palemka. Kwiaty świetne, kto by pomyślał że z bibuły takie można zrobić. Różyczki, te niebieskie i chabry cudowne. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja palma robi wrażenie. Piękna jest :).

    Pewnie w kościele zrobiła furorę wśród zerkających ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna palma, a żonkile rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna palma , jaka dopracowana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...