sobota, 12 marca 2016

Kwiatki z bibuły do palmy wielkanocnej

     Święta Wielkanocne coraz bliżej, a jeszcze wcześniej Niedziela Palmowa. Konieczna jest więc palma wielkanocna. Co roku robię taką palmę samodzielnie, ozdabiając ją kwiatkami z bibuły i krepiny. Ubiegłoroczną palmę i kwiatki, które do niej zrobiłam można zobaczyć TUTAJ.
     Dzisiaj chciałam zaprezentować kwiatuszki wykonane wczoraj do tegorocznej palmy.
     Są to różyczki z krepiny w trzech kolorach, wykonane metodą nazywaną często "cukierkową":






     Niebieskie chabry z krepiny:


     Fioletowe kwiatuszki z bibuły:



    I jeszcze takie oto kwiecie, wykonane z błękitnej krepiny:


    A tutaj kilka wspólnych zdjęć moich kwiatków:



     To oczywiście nie wszystkie kwiatki. Potrzeba ich nieco więcej i wkrótce powstaną kolejne. Pokażę je w kolejnym poście, być może już razem z tegoroczną palmą.

                                 Dziękuję wszystkim za wizytę i pozdrawiam gorąco:)

24 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu, śliczne kwiaty, pięknie dobrane kolory i misterne wykonanie. Prześliczna praca!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi opadła do podłogi! Cudowne kwiaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty piękne! Jestem ciekawa jak będzie wyglądała cała palma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem Twoich kwiatów, ciekawa jestem całej palmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne kwiaty, jestem pełna uznania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kwiaty:) Jestem pod wrażeniem:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku to ta palma będzie miała chyba ponad metr albo i więcej skoro to jeszcze nie wszystkie kwiatuszki. Różyczki cukierkowe, to coś czego nigdy nie udało mi się zrobić. Nie wiem czemu zawsze mi sprawiały trudność. Strasznie jestem ciekaw efektu końcowego.
    Danusiu Dziękuję za prezencik , napisałam że dotarł, podusia jest cudowna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam sie tymi kwiatuszkami :) wszystkie są piękne, misternie wykonane, ale te roze - szczeka opada. Tak z ciekawości jaka duza ta palma będzie? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie piękna kolorowa palma.Zawsze podziwiam te cukierkowe różyczki, niestety mimo wielu prób nie umiem ich zrobić. Wczoraj mnie olśniło, że to już najwyższy czas na zrobienie palmy, moja będzie tradycyjna z suszonych roślin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i jakże kolorowo. Podziwiam wszystkie kwiatki. Bardzo jestem ciekawa wyglądu Twojej palemki.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kwiatuszki, będzie łądna palemka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiatuszki jak żywe,ale się napracowałaś,prześliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam ze to bardzo pracochłonne, tym bardziej podziwiam, są takie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kwiaty. Z niecierpliwością czekam na palmę. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypracowane piekne kwiaty.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kwiatki!! Będzie śliczna palma!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne kwiatuszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwiatuszki super, palma na pewno będzie najpiękniejsza w całym kościele :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jsou překrásné :o)
    Moc zdravím...
    Martina

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne są te kwiatuszki. Pozdrawiam i podziwiam. Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...