wtorek, 17 listopada 2015

Ciepłe szydełkowe rękawiczki

     Wydziergałam  szydełkiem kolejne rękawiczki. Wykonałam je w podobny sposób jak te, o których pisałam TUTAJ. Są cieplutkie i miłe w dotyku.
     Zgodnie z życzeniem Właścicielki są one w popielatym kolorze z jasnym wykończeniem. Mam nadzieję, że rączki w nich nie zmarzną.





  
  A to zdjęcia dosłane przez Właścicielkę:




     Pochwalę się jeszcze wspaniałościami, jakie otrzymałam od Splocika z okazji urodzin jej bloga.




     Dziękuję Ci bardzo, Splociku! Sprawiłaś mi ogromną radość.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga:)



27 komentarzy:

  1. Fajne i ciepłe rękawice. Śliczne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rekawiczki wygladaja bardzo fajnie i na pewno beda grzac.
    Prezenty dliczne. Gratuluje.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te szydełkowe rękawiczki a juz na pewno cieplutkie. Prezenciki to zawsze radośc kto ich nie lubi dostawać ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te rękawiczki.Ja też mam w planie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie jednopalczatki:) Twoje są pięknie wykonane i kolor do wszystkiego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rękawiczki. Takie dwupalczaste są bardzo cieplutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rękawice. Wyglądają na bardzo ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne szydełkowe rękawiczki. Masz ładne prezenty od bloga przyjaciół.
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rękawice, a jeśli są ciepłe to tylko radość dla dłoni.
    Cieszę się, że sprawiłam Ci radość upominkami. Mam nadzieję, że przydadzą się do stworzenia pięknych wyrobów, a przy szyciu poduszeczka na igły i szpilki zawsze się przyda. W chwili wytchnienia od robótek przy kawce/herbatce i koniecznie przy dobrej książce zakładka na pewno dobrze się przysłuży.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. W takich rękawicach łapki będą wyglądać pięknie i nie zmarzną :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. W takich rękawicach łapki będą wyglądać pięknie i nie zmarzną :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tedy ty se ale povedly :o) Jsou krásné a určitě teplounké :o) Posílám pozdrav....Martina

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper i do tego cieplutkie !! Idealne polaczenie !!! :))) Jak i Slicznosci dostalas ,suuper :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję coraz większa potrzebę przyodziania takich ciepluteńkich rękawiczek :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale będzie cieplutko w rączki, piękne prezenty dostałaś. Też mam ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu moja mama mi takie robiła sa najcenniejsze takie rękawice przebijają wszystko, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te z jednym paluchem są najcieplejsze - super , a upominki świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rękawiczki a i prezenciki bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rękawiczki, w takich to zima nie jest straszna:)
    Prezenciki fajne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. W takich rękawiczkach paluszki nie zmarzną :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już się zrobiło I rękawiczki się przydadzą. Bardzo ładne. Gratuluję prezentu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Już się zrobiło I rękawiczki się przydadzą. Bardzo ładne. Gratuluję prezentu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Rękawiczki fajne , obowiązkowe na zimę prezenty ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rękawiczki wyszły ci pięknie.
    Zdolna z Ciebie szydełkomaniaczka....

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...