niedziela, 22 września 2024

Jesienne aranżacje z dzianinowymi dyniami

      Jutro pierwszy dzień kalendarzowej jesieni, więc czas najwyższy na jesienne dekoracje. 

     Ostatnio powstało u mnie trochę dyń różnej wielkości, w zależności od potrzeb. Wykonałam je z dzianiny sweterkowej, a ozdobiłam szydełkowymi kwiatkami, listkami uszytymi z bawełnianej tkaniny i dodatkami jutowymi.




 

     Z dyniami powstały jesienne dekoracje. Na kuchennym stole ułożyłam taki oto stroik:





 



     Moje dynie zagościły też w innych domach. Dzięki uprzejmości Właścicielek mogę zaprezentować dynie w ich dekoracjach:



 



Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie:)

3 komentarze:

  1. Danusiu, fajne są Twoje jesienno- dyniowe dekoracje. Przyznaję że ja jeszcze nie czuję tej jesieni, mimo że w kalendarzu już jest a właściwie jutro będzie. Może to przez to nietypowe lato. Chyba trzeba dekorację domu zmienić na jesienną, a Twoje dynie są super. W sumie to świetny pomysł na te dynie z tkaniny sweterkowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dynie wyszły obłędnie a wraz z podświetleniem robią niesamowity klimat , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...