piątek, 12 lipca 2024

Torebka OREO w kolorze czarnym

     Zostałam poproszona o wydzierganie torebki OREO. Na moim blogu już kilka takich prezentowałam. Najwięcej było torebek w czarnym kolorze, bo to chyba taki uniwersalny kolor, pasuje prawie do wszystkiego. Tak jest i tym razem. 

     Torebka miała być  z czarnego sznurka i wewnątrz z czarną podszewką. Dodałam też ozdobny chwost, który można odpinać.





Właścicielce torebka bardzo się spodobała, a to cieszy najbardziej:)

Pozdrawiam gorąco:)

14 komentarzy:

  1. Jak ja kocham te Twoje torebki typu Oreo. Są chyba Twoim "znakiem firmowym". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękność, sesja cudowna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , bardzo oryginalna i taka "letnia". Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak misternie i perfekcyjnie wykonana torebka przyciąga wzrok na ulicy i spacerach!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowna :) i pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci to dziergania Danusiu wychodzi !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustannie podziwiam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka wygląda przepięknie !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia. Cieszy mnie bardzo że masz tak dużo tych zamówień. Fajne torebka Ci wyszła, a czarny po pierwsze jest kolorem uniwersalnym a po drugie ciężkim do fotografowania. Patrząc na Twój post myślałam że ta torebka jest ciemno szara. Najważniejsze że Podoba się Zamawiającej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem nic odkrywczego. Genialne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...