niedziela, 14 maja 2023

Beżowa torebka "OREO"

      Zaprezentuję dzisiaj kolejną szydełkową torebkę. To model znany pod nazwą "oreo". Torebka ma oryginalny okrągły kształt. 

     Wydziergałam ją z poliestrowego sznurka 5 mm w kolorze beżowym.       Właśnie  o taki kolor poprosiła Właścicielka torebki. Zamykana jest ona na metalowe zapięcie w kolorze mosiądzu, a ucho przymocowane za pomocą karabińczyków. Do wnętrza torebki wszyłam bawełnianą  podszewkę w delikatne brązowe kwiatuszki na kremowym tle. Dodatkowo zaopatrzyłam ją w ozdobny chwost.









     Ten model torebek bardzo dobrze sprawdza się na różne okazje, a także na co dzień. Tworzą się zatem kolejne tego typu torebeczki.

Pozdrawiam gorąco:)

19 komentarzy:

  1. Torebka - cudeńko. Ileż to można wyczarować ze sznurka za pomocą szydełka. jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka na szóstkę, elegancko wykończona a metalowe zapięcie super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torebeczka Danusiu Ty to jesteś uniwersalna kobieta nie dość że szyje to i dzierga i fajne kartki robi i kwiaty z krepiny. Nie widziałam tylko o Ciebie frywolitki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebka z bardzo ładna potrzewką

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest idealna z zewnątrz i wewnątrz, no genialna!!!! Kojarzy mi się z muszlą, z morzem, piaskiem, dla mnie piękność totalna. Materiał w środku tak urzekający, no ideał i nie pisze nad wyraz, tylko tak jak czuję. :) Brawo, brawo, brawo!!!!!!!!!!! <3 Pozdrawiam najserdeczniej. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna torebeczka!!! Bardzo podoba mi się ten wzór "oreo". Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna. Bardzo podobają mi się torebki Oreo, są wyjątkowo ładne.
    Pozdrawiam, Danusiu
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna torebka🙂
    Robiłam podobną tylko bez klapy

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała torebka, idealna na lato! I jak pięknie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna torebka! Idealna na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna torebka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna :) i ten środek - pięknie dobrałaś wzór!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torebeczka i ładnie wykończona w środku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś zdolniacha Danusiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...