poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Włóczkowy kocyk i miś dla Anielki

      Misia i kocyk wykonałam w prezencie dla przeuroczej Anielki. 

     Do wykonania obu  prac wykorzystałam  oczywiście włóczkę HIMALAYA DOLPHIN BABY w kolorze brudnego różu i dodatku bieli. 

     Kocyk wydziergałam na drutach wzorem, który nazywam podwójnym ryżem. Robiłam już kilka kocyków tym wzorem, ponieważ ładnie wygląda wykonany        z grubej włóczki. Białą lamówkę zrobiłam szydełkiem półsłupkami. Kocyk jest mięciutki i cieplutki. 

     W komplecie do kocyka powstał też szydełkowy miś. Wewnątrz wypełniłam     go antyalergiczną kulką silikonową. Dodałam również serduszko z imieniem Właścicielki i wstążeczkę pod szyją. 









     Mam nadzieję, że komplecik długo posłuży Anielce:)

Pozdrawiam gorąco:)

20 komentarzy:

  1. Ale to słodkie.Kocyk i ten przesłodki miś, kolorek delikatny.Mistrzyni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje prace. Ciekawy wzór na kocyk, fajnie wyszedł. Wydaje się być cieplutki. Misia cudna, na bank się spodoba a nowa właścicielka będzie zachwycona 😍 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mega zdolna, na pewno te cuda długo posłużą właścicielce. :))) Miś ma takie spojrzenie przemiłe, przecież Ty wykonujesz swoje prace z wielką miłością. Cudowności, takie budzące miłe uczucia. :) Anielka będzie zachwycona, będzie tulić i kochać. :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodki jest ten komplecik! Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje dziecięce pracę, Danusiu. Ten komplecik na pewno da Anielce wiele radości.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Misia z kocykiem tworzą piękny komplet. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace obie. Kocyk widzę u Ciebie pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba . Ciekawa jestem jakim grubymi drutami go robiłaś i jakie ma wymiary !! Kolor idealny dla dziewczynki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplecik. Tylko mogę sobie wyobrazić miękkość kocyka i misia :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Jaki uroczy komplecik! Ten miś i ten kocyk, no po prostu zakochać się można, takie są piękne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko przecudne Danusiu. Piękna kolorystyka, Anielka będzie na pewno zadowolona. Przesyłam moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny komplecik!
    Jest coś do przytulania i coś do otulania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny komplecik wykonałaś Danusiu😀Misia jest słodka nic tylko się przytulać! A kocyk jedyny w swoim rodzaju, mięciutki i taki elegancki.
    Serdeczności ślę🌷😊😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak z niego, piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny piękny komplecik:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i słodki komplecik. Miś - dziewczynka jest przeuroczy. Sukienka z falbanką to marzenie niemal każdej małej damy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny zestaw prezentowy :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplet jak marzenie. Kawałek dobrej roboty. Niesamowicie mi się podobają twoje prace. Widać że włożyłaś w to całe serce.
    Uściski z Krakowa


    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym tak umieć :D genialne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...