wtorek, 28 czerwca 2022

Serweta ołtarzowa - haft ręczny

      Dawno już na moim blogu nie było postu poświęconego haftowi, chociaż on ciągle mi towarzyszy. Pracuję nad dużym obrazem haftowanym krzyżykami, jednak pochwalę się nim dopiero w sierpniu lub początkiem września.

     Dzisiaj zaprezentuję serwetę ołtarzową, którą wyhaftowałam na prośbę mojej koleżanki. Serweta ma być przeznaczona do kościoła pod monstrancję. Jest ona kwadratowa, a długość jej boku to 65 cm. Wzór na serwetę zaprojektowałam sama, ponieważ musiał się wpasować wielkością i kształtem do miejsca docelowego. Wyhaftowałam  go ręcznie złotą nitką, co wcale nie było łatwe. Serweta miała być wykończona ząbkami, które również wykonałam haftem ręcznym.









 

Pozdrawiam serdecznie:)

23 komentarze:

  1. piękna , pewnie trudno jest haftować złotą nitką, piękny cel !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest sliczna, pracochłonna, piekny projekt stworzylas.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásný kousek, vím, jak špatně se zlatou nití vyšívá. Zdravím do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i bardzo trudna praca- wiem, że takie nici są bardzo delikatne i często się zrywają- podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta jest piękna i zapewne przetrwa lata , będzie towarzyszyć ludziom w chwilach dla nich ważnych czasami radosny a czasami smutnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, niech dostojnie pełni swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, przepięknie się serweta prezentuje - dzieło na chwałę Pana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca i i choć wzoru niewiele, to bardzo pracochłonna ze względu na nici. Złote i srebrne nici są trudne do haftowania.
    Brawo dla Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Pięknie!! Brawo Danusiu za wykonanie!
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to zrobiłaś Danusiu, podziwiam Twoje umiejętności. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mnie zatkało tyle Ci powiem. Nie spodziewałam się tego po Tobie!! Nadal jestem w szoku coś pięknego wykonałaś a haftowanie złotymi nićmi do łatwych nie należy . projekt haftu też jest rewelacyjny. Wielkie brawa dla Ciebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna !!! Podejrzewam, że tą złotą nitką to niełatwo się wyszywało. Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, to musi być bardzo trudne! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Domyślam się, że musi być naprawdę trudne! Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale zaprojektowałaś serwetkę. Wykonałaś ją po mistrzowsku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna!Musiała wymagać bardzo wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna serwetka 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow Danusiu, chyle czoła, wyszło bardzo elegancko i dostojnie. Wiem jak się haftują złota nicią więc tym bardziej ukłony 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj to prawda, bardzo trudno haftowac złota nitką a jeszcze haft bardzo staranny, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna. Jestem pod jej ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...