czwartek, 19 sierpnia 2021

Hipopotam wydziergany szydełkiem

  Dzierganie szydełkowych maskotek sprawia mi wielką przyjemność.                     W dzisiejszym poście chciałam zaprezentować kolejnego w moim wykonaniu szydełkowego hipopotamka. Wykonałam go z włóczki Himalaya Dolphin Baby,     a wypełniłam mięciutką kulką silikonową. Spodenki zrobiłam w dwóch odcieniach koloru miętowego. Wydziergane są oddzielnie, więc można je zdejmować i zakładać. Szelka spodenek zapinana jest na ozdobny guzik. Naszyłam też filcowe serduszko z imieniem i datą urodzenia chłopca, dla którego przeznaczony był hipcio. 

Wielkość tego hipopotamka to aż 60 cm.










 


Pozdrawiam gorąco:)

20 komentarzy:

  1. Ale fajny jest , zwłaszcza podobają mi się te wypustki na łapkach i nóżkach. Czego się Danusiu nie złapiesz wszystko zamienia sie w super prace. Zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak :) fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodziaka wydziergałaś Danusiu - jest świetny!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny hipcio, jakie Ty masz złote rączki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodki hipcio, nic tylko przytulać!
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu imponujacy jest! Wielkość , wygląd, kolory..... widac ze mieciuchny do wysciskania☺️☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, że to są super pamiątki. Mój sąsiad dostał takiego dużego hipopotama na roczek. Dzisiaj chłopak ma 14 lat i dalej Go ma. Niesamowite. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hipcio, a te miętowe spodenki to dla mnie hit :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentuje się ten hipopotam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć dawno już wyrosłam z małych dzieci to ten hipcio wywołał we mnie cudowne wspomnienia. Jest naprawdę super . Brawo Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zwierzątko do przytulania :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny i przytulaśny ;)). I jakie fajne ma spodenki :).
    Buziaki Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  13. A to już raczej duży hipopotam niż hipcio, ale śliczny jest:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca i wspaniała zabawka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochany przytulasek. Fajnie ze zlapalas wene na dziergane maskotki. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Domyślam się jakie to przyjemne przytulić się do takiego hipcia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...