wtorek, 23 marca 2021

Kolorowe kwiatki z krepiny do palmy wielkanocnej

      Za kilka dni Niedziela Palmowa, więc czas najwyższy na przygotowanie palmy. Z tego powodu powstaje u mnie mnóstwo kolorowych krepinowych kwiatków, które ozdobią tegoroczne palmy wielkanocne.

     Moje kwiatki nie są duże, ich średnica nie przekracza 4 cm. Trzeba ich zatem zrobić dosyć dużo. W dzisiejszym poście chciałam zaprezentować niektóre z nich.













 

Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i pozostawiane komentarze:)

Pozdrawiam gorąco:)

26 komentarzy:

  1. Pięknie wiosną zapachniało. Kwiatuszki urocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie pokaż palmę która powstanie z tych kwiatów, bo wyszły cudnie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pześliczny kolorowy kwiatowy wysyp Danusiu! Tym bardziej, ze u mnie coś pochmurno się zrobiło, słońca nie widać jak na razie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak co roku Danusiu u Ciebie piękne kwiaty do palmy :) z pewnością bardzo pracochłonne zajęcie, ale efekt cudny :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kwiatuszki! kiedyś robiłam takie krepinowe kwiatuszki, świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja czekałam na ten wpis, już chciał am napisać. Też pierwszy raz zrobiłam ale sporo błędów mam ale cieszę się z tego co wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to lecę do córki pokoju poszukać krepiny na kwiatki do palmy, bo to przecież już czas. Kwiatuszki śliczne i już mam obawy, że moje tak pieknie nie wyjdą ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak, kiedyś na samym początku mojego blogawania miałam styczność z Ta techniką. Szczerze powiem że była nią zachwycona. Do dziś mi został spory zapas krepiny. I jedyne czego do tej pory nie opanowałam to cukierkowe róże, choć przyznają dawno ich nie próbowałam.
    Danusiu jestem zachwycona Twoimi kwiatkami a szczególnie wpadły mi w oko te piękne białe stokrotki. Palmy powstaną na pewno piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, bardzo mi się podobają. Nie tylko do palmy, ale i też do wiosennych bukietów, wianków.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, prześliczne kwiatuszki, podziwiam wkład pracy. Mam nadzieję, że pokażesz palmę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona urodą kwiatuszków, które wyszły spod twych palców!
    Czekam na palmę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilość i jakość Twoich kwiatuszków Danusiu zachwycająca!!! Teraz czekam na palmę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kwiatuszki! Bukiet w wazonie prezentuje się wspaniale:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kwiatuszki. :)
    Będzie wspaniała palma.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu podziwiam, cudne sa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, bardzo wiosenne kwiaty Danusiu!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku jak u Ciebie kolorowo i wiosennie. Napracowałaś się, ale efekt wowwww. Pozdrawiam serdecznie Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu co roku podziwiam Twoje krepinowe kwiaty, no ale tym razem przeszłaś samą siebie! PRZEPIĘKNE są, jak żywe! Będzie śliczna palma.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem, czym mnie jeszcze zaskoczysz?
    Piękne kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne jak żywe!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te kwiatki , delikatne i pracochłonne. W tym roku kupiłam gotowa palmę w poprzednie lata palmy najpierw ja a później robiła moja córka. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Są absolutnie przecudowne! Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...