czwartek, 7 stycznia 2021

Wydziergany szalik i rękawiczki

      W pierwszym poście Nowego 2021 Roku chciałam zaprezentować wydziergany przeze mnie szalik i rękawiczki. 

     Komplet powstał z włóczki Aksamitek w szarobeżowym kolorze . Jest ona puszysta i mięciutka, podobna do Himalaya Dolphin Baby, ale cieńsza.

     Szalik wydziergałam na drutach, a rękawiczki szydełkiem.

     Zdjęcia nie są zbyt wyraźne i nie oddają właściwego koloru włóczki, ponieważ robiłam je późnym wieczorem przy sztucznym świetle. 







 

Dziękuję wszystkim za życzenia świąteczne i noworoczne:)

Pozdrawiam gorąco:)

20 komentarzy:

  1. No proszę jeszcze jedna umiejętność o której nie wiedziałam. Zaskoczyłaś mnie tym komplecikiem. Brawo Danusi , fajny jest a ten Aksamitek miałam w rękach faktycznie podobny do Dolphin Baby. Jestem zachwycona, ważne że ciepluto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz na dzisiejszą pogodę :) fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na sam widok zrobiło mi się ciepło Danusiu:)
    Fajny komplecik zrobiłaś, milutko będzie właścicielce.
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, rękawiczek na szydełku jeszcze nie robiłam, zapewne były by dwie różne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz na pewno nie zmarźniesz. Przy takiej pogodzie ciepełko wskazane.

    OdpowiedzUsuń
  6. komplecik wygląda na taki mega mięciutki i przytulaśny :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet i wygląda na bardzo milusi i ciepły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny komplet, w ładnym kolorze. Przyda się, bo zbliża się do nas prawdziwa zima.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, śliczny komplet, idealny na zimę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały komplet. Bardzo podoba mi się wzór, którym został zrobiony szalik. Rękawiczek nigdy nie robiłam, więc tym bardziej podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy, mięciutki i na pewno cieplutki komplecik.
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. włóczki nie znam, ale komplecik prezentuje sie świetnie:)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu wszelkiej pomyślności i mnóstwo zdrowia w Nowym Roku! Komplet jest piękny!!! Ślicznie dziergasz! Uwielbiam takie rękawiczki z jednym palcem :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo Danusiu !!! Komplecik sliczny! Zawsze marzyłam ze kiefys zrobie sama rękawiczki Hihi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...