czwartek, 10 grudnia 2020

Chusta szydełkowa SisLove (Schort) II

      Wydziergałam szydełkiem drugą chustę według wzoru SisLove w skróconej wersji. Wzór bardzo przypadł mi do gustu. Chusty dzierga się fantastycznie. 

     Ponownie wykorzystałam świetną włóczkę YarnArt Flowers 1000 m, tym razem w odcieniach popielu i brudnego różu. Chusta jest nieco większa niż wychodziła ze wzoru, ponieważ chciałam wyrobić całą włóczkę. Zakończyłam ją według własnego pomysłu. Wielkość chusty to około 190 cm na 120 cm.

    Wydziergane chusty blokuję rozpięte na styropianie:

     I jeszcze kilka zdjęć:





Pozdrawiam serdecznie:)

24 komentarze:

  1. Prześliczna chusta, wspaniałe kolory. Podziwiam piękne wykonanie. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, chusta jest cudowna. Połączenie szarości i różu ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu prześliczna jest - też mam ją w planach, ale moje plany starczyły by na kilka żyć, więc nie wiem kiedy ją zrobię :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwo Danusiu!! Ja swojej nie mogę skończyć od roku, a już całkiem sporo mam , niestety tak to jest jak się robi kilka rzeczy na raz.
    A Twoja nie dość że cudny wzorek to jeszcze piękne kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna, delikatne kolorki, mistrzyni .

    OdpowiedzUsuń
  6. Krásný šátek i barevnost se mi moc líbí. Přeji klidné adventní dny. Marie

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, co tam będę dużo pisać, jest cudna!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudna. I kolor i wzór jest super, ja sobie zamawiam flowersa na święta i zobaczymy co się uda zrobić (trochę się boję) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu jesteś mistrzynią nie tylko szycia, ale i dziergania! Chusta piękna!!! Śliczne kolory jak i sam wzór. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz to już nie wiem, która jest ładniejsza. Obie są piękne i różowa i niebieska a wybór pozostawiam nierozstrzygnięty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna , podziwiam pracowitości i kunszt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wzór i kolory. Jest taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, ale się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta i super rozłożone kolory. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i delikatna chusta, bardzo mi się podoba.
    Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku to jest przepiękne, cudownie mieć taki dar. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna chusta. Właśnie dziergam chustę z Kokonka (ale na drutach) i zastanawiałam się nad kolejną właśnie z YarnArt Flowers.
    Czy chusta z tej włóczki jest ciężka?
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ciężka. Dla mnie idealna, delikatna i co najważniejsze nie " gryzie".
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Absolutne cudo, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, przepiękna chusta, cudny kolor. Pozdrawiam serdecznie 🎄❄️☃️

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu mimo ze to nie moje kolory chusta rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to potrafisz. Cos pieknego. Ale kolory.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...