środa, 7 października 2020

Patchworkowa pościel dla Kornelki

      Zostałam poproszona o uszycie patchworkowej pościeli do łóżeczka dla dziewczynki o imieniu Kornelia. Pościel miała być w kolorystyce biało - szaro -różowej. Ponadto miała znaleźć się na niej aplikacja zajączka, który już wcześniej pojawiał się na szytych przeze mnie pościelach. 

     Wierzch pościeli jest oczywiście trójwarstwowy, z ociepliną wewnątrz, pikowany wokół aplikacji i po szwach. Tył zapinany jest na suwak. 

     Do kompletu pościeli dodatkowo uszyłam żyrafkę do zabawy.















 

Pozdrawiam gorąco:)

32 komentarze:

  1. Danusiu przepięknie szyjesz pościele i w ogóle wszystkie patchworki! Są jedyne w swoim rodzaju! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej ślicznej pościeli Kornelka będzie miała na pewno kolorowe sny.

    OdpowiedzUsuń
  3. To se bude Kornelce krásně spinkat. Ušila jsi pěknou soupravu. M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta pościel Danusiu, taka słodziutka.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez to piekne i słodkie ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jaki słodziutki komplecik pościeli. Kornelka będzie miała piękne sny :) Cudo!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły masz na szycie tych kołderek i zwierzątek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kołderka, kolorowe sny gwarantowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie jak zwykle Danusiu. Fantastyczna pościel a zajączek do zacałowania. Nic tylko się przytulic i słodko zasnąć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie tak piękna jak ta dla Zosi :-) Danusiu jesteś maga zdolną. Dla mnie bomba, a aplikacje to już mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Posciel cudna Danusiu! Co tu mozna więcej napisać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały komplecik Danusiu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo!! Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna, będzie się miło spało☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Powstał piękny komplecik. Słodki królik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękny patchworkowy zestaw! wsyzstko tak cudownie rwne, aley radođ dla Kornelki

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny komplecik :) Kornelka będzie miała piękne sny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny komplecik. :)
    Szkoda, że nie jestem już małą dziewczynką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, zachwyca mnie każda Twoja praca❤️ a ten zajączek przesłodki tak jak i żyrafka. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zajączki na pościeli są prześliczne. Twoje prace są perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja Wnusia też byłaby zachwycona taką kołdereczką:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna jest ta pościel :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne jak zwykle, kicajek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam 24 lata a sama bym chciała taka pościel mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ha! Pościel prawie tak cudna jak dla mojej Majki 😊
    Zachwyt Danusiu, pięknie szyjesz jak Mistrzyni maszynowa !
    Pozdrawiam 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze przepięknie dobrane kolory i wzory!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...