sobota, 22 sierpnia 2020

Album - Pierwszy roczek Charlotte

     Niedawno obchodziła swoje pierwsze urodzinki moja siostrzenica Charlotte.
Z tej okazji wykonałam dla niej pamiątkowy album.
     Wykorzystałam gotową bazę 25 cm na 25 cm, kolorowe papiery do scrapbookingu, koronki, tasiemki, kwiatki, scrapki itp. Większość kwiatków do albumu zrobiłam samodzielnie
z użyciem wykrojników.
     W albumie przykleiłam zdjęcia Charlotte, które ułożyłam chronologicznie
od dnia narodzin. Ostatnie strony są jeszcze puste, ponieważ zostawiłam miejsce na zdjęcia z przyjęcia urodzinowego.
     Nie chciałam upubliczniać wizerunku osób na zdjęciach, dlatego zakryłam je kartonikami.




























Myślę, że taki album będzie wspaniałą pamiątką na lata.

Dziękuję za liczne odwiedziny na moim blogu oraz pozostawiane komentarze.
Pozdrawiam serdecznie:)

25 komentarzy:

  1. Świetny album. Bardzo fajne wykorzystanie koronek. Kiedyś myślałam, żeby się cofnąć w czasie i zrobić taki własny album dla naszej rodziny. Tylko z najważniejszymi wydarzeniami. Może czas pomału się za to zabrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album Danusiu i na pewno będzie wspaniałą pamiątką! :) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  3. A beautiful photo album of Charlotte :)

    Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu świetny pomysł z tymi wklejonymi zdjęciami. No bardzo mi się taka wersja podoba. Gotowa baza to też strzał w dziesiątkę. Jest pięknie, będzie cudowna pamiątka na lata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna pamiątka, piękny album i kochana ciocia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale sie napracowałas :) Kawał wspaniałej roboty :) W takim albumie zostaja wspomnienia i serce :) Cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O łał, przepiękne! Podziwiam Twój talent <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentuje się ten album :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny album. Albumy zawsze są super pamiątką na lata, a tym bardziej taki pieknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny album, który będzie świetną pamiątką na lata.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie jest :) taki album będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały album Danusiu, ślicznie go zrobiłaś.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu widze ze papierki Cie wciągają :) brawo brawo ! Dla mnie albumy to zbyt duże wyzwanie wiec tym bardziej gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny albumik, będzie cudowną pamiątką dla Małej jak i dla Rodziców:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny album, takie własnoręcznie zrobione prezenty mają największą wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak album na lata - pięknie go stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuudowna Niesamowita Pamiatka na lata ojj tak !!! :)) Niesamowicie sie napracowalas ,ale wyszlo na prawde Cuudownie :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...