środa, 27 maja 2020

Przytulanka "Potworek"

     Zapytano mnie niedawno, czy mogłabym uszyć przytulankę.
Tą przytulanką miał być "Potworek", którego pewna mała dziewczynka znała
z ulubionej książeczki.
     Podjęłam się wyzwania. Zrobiłam projekt i uszyłam "Potworka". Wykorzystałam bawełniane tkaniny, a wypełnienie to kulka silikonowa.
Wielkość przytulanki to ok 45 cm. Może też pełnić funkcję podusi.







 Właścicielka była zachwycona "Potworkiem", którego nazwała "Potworusiem".

Pozdrawiam serdecznie:)

34 komentarze:

  1. Świetna przytulanka!
    Fajnie, gdy dziecko wie, czego chce i uda się spełnić jego marzenie.
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczna przytulanka, w miłych dla oka kolorach. Dzieci zaczynają doceniać takie oryginalne, niepowtarzalne maskotki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka ta przytulanka - Potworuś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszedł! Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny ! Lubię takie nieoczywiste, nienazwane stworki-potworki ! Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaczek, taki do ukochania i przytulania 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny :)))) I co Najwazniejsze : Wlascicielka Przeszczesliwa :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potworek a słodziak .Fajny stworek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolniacha z Ciebie, już samo zrobienie projektu mnie przeraża a co dopiero szycie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulaśny :-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać dla Ciebie nie ma trudnych zadań, uszyjesz wszystko. A potworek trochę przypomina Twoje potworki na piżamki. Jest świetny a zamawiająca na pewno zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziak i pewnie mięciutki, aż chce się go przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu potworek jest super! I choć to Potworuś to wcale niestraszny, lecz słodki i do zacałowania :)). Super wyszedł! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy ten potworuś, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczny ten Potworuś, przeurocza maskotka.
    Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten potworek jest uroczy i bardzo oryginalny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. superaśny! jakie ma fajowe te zębule :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Potworzasty potworek przesłodki, prześmieszny i przeprzytulaśny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny przytulak:)Strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonała ta przytulanka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo sympatyczny potworek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To je pěkná hračka. Určitě dělá radost malé holčičce. M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka urocza i cudna przytulanka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu niby stworek, a słodziak z niego okrutny:)
    Świetne rzeczy tworzysz, ja chyba nigdy nie wyjdę z podziwu nad Twoją pomysłowością!
    Serdeczności ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bajki nie znam ale takie prezenty lubie, dziecka radosc bezcenna !

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje mi się, że praktycznie każde dziecko lubi mieć swojego przytulaka i u mnie od zawsze to był miś szumiś. Jak jeszcze widziałam na stronie https://whisbear.com/pl/blog/canal-plus-whisbear-w-serialu-czyli-pokolenie-start-upu/ to bardzo podoba mi się to, że misia szumisia zobaczymy w serialu w TV.

    OdpowiedzUsuń
  28. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...