piątek, 11 października 2019

Miś wydziergany szydełkiem

     Zatęskniłam ostatnio za włóczką i dzierganiem. Zrobiłam włóczkowe zakupy, no i się zaczęło. Najpierw poszło w ruch szydełko i wydziergałam misia.
     Miś powstał z włóczki HIMALAYA DOLPHIN BABY. Zakochałam się w tej włóczce. Świetnie się nadaje do dziergania maskotek, ponieważ są one mięciutkie
i milutkie w dotyku.
     Wnętrze maskotki wypchałam kulką silikonową. Na "sweterku" naszyłam filcowe serduszko, na którym wyhaftowałam imię właściciela misia.
     Nosek i oczka wyhaftowałam czarną cienką włóczką.
     Całkowita wielkość misia to 45 cm, a na siedząco mierzy on około 32cm.










     To pierwszy tej wielkości miś, jaki wydziergałam. Już wiem, że powstaną kolejne. Mam w planie także inne włóczkowe prace.

Pozdrawiam bardzo gorąco:)

30 komentarzy:

  1. To je krásný medvídek. Vojtuš bude mít milého kamaráda. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy misiaczek! Wojtuś będzie miał wspaniałą przytulankę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodzak! Bedzie uroczym towarzyszem i przytulasem Wojtusia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki :-) Nawet na zdjęciach widać, że włóczka mięciutka.
    Podziwiam, jesteś kobietą o wielu talentach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To się będzie działo. Jesteś wszechstronnie utalentowana. Pierwszy miś i taka rewelacja. Słodziak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Małgosiu, jak to jest Twoja pierwsza praca to ja nie chcę oglądać kolejnych;)
    Rewelacyjna praca ,słodziak na 6+!
    Serdeczności ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu przepraszam Cię mocno za pomyłkę co do imienia, wybacz 🌺

      Usuń
  7. Przeuroczy :) buzia się sama usmiecha :) i to serduszko ...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jaki cudny! Mój synek by się z nim polubił, jak ja bym chciała mieć taki talent, podziwiam☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki przystojniak:))) Rzeczywiście włóczka jest świetna do tego projektu. Wykonanie perfekcyjne, serducho ma "Wielkie" i jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, przeuroczy misiaczek w ślicznym sweterku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu kochana, chylę nisko czoła! Miś jest śliczny i jak pięknie wykonany! Nie dość, że wspaniale szyjesz to jeszcze dziergasz :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten misio, przypomina mi trochę misie z mojego dzieciństwa:) Miłej niedzieli Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba powrócę do szydełkowania, jesienią to idealna pora na szydełko. Ja bardzo lubie to robic ale zdolnosci mi jeszcze brak. Jak widze takiego pieknego misia i porównuje ze swoja wydzierganą sową, co to miała banany zamiast oczu to aż się trochę głupio robi 😅 miś przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, uwielbiam misie od dziecka:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu jest cudny , do zakochania. Dolpih baby to rewelacyjna włóczka, też bardzo lubię z niej robić. I tak się zachwyciłam twoim misiem że mój też się już dzierga, w wersji prostszej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny, a jaki elegancki z kokardka pod szyję. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty żartujesz, że to pierwszy miś??!!!!
    Rewelacyjny i ten niebieski ala'sweterek no mistrzostwo. Uśmiech na twarzy. Brawo Ty!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...