poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Album ciążowy

     Dzisiaj zaprezentuję album, który wykonałam dla przyszłej Mamusi.
Ma upamiętnić czas oczekiwania na narodziny Dzidziusia.
     Album jest dość duży. Ostatnie karty są wielkości A4, a poprzednie odpowiednio mniejsze. Część kart zakończona jest sylwetkami kobiet w ciąży
 z "rosnącym " brzuszkiem.
     W środku  znalazły się miejsca na ważne zapiski, kieszonki do przechowywania zdjęć lub płyt USG i miejsca na wklejenie innych zdjęć.
     Album ozdobiłam cytatami i wycinankami nawiązującymi do ciąży i dziecka, kwiatami i oraz wstążeczkami.
     Nie będę opisywać szczegółów, zapraszam do oglądania zdjęć:






















    
     To pierwszy tego typu album w moim wykonaniu. Przyznam, że był dla mnie sporym wyzwaniem.  Mam nadzieję, że będzie pamiątką na długie lata.
                       
                            To tyle na dzisiaj. Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam serdecznie:)

32 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. She will happy to have this awesome album. The silhouettes and pockets for ultrasounds are amazing ideas to put on the album.

      Have a great day!

      Usuń
  2. Śliczny, będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jaki cudny, rok temu by mi się przydał ☺ Ja mam taki album dla synka juz po urodzeniu,ale ciążowy to tez rewelacja☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawy i piękny album. Takiego jeszcze nie widziałam:) Poza tym, że jest bardzo przydatny to jeszcze będzie wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, this is so stunning!! What a gorgeous album!! You decorated it so beautifully!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taki album o tej tematyce,ten udał Ci się w 100 %.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny. Szczególnie ten rosnący brzuszek jest super. Wykonanie jak zwykle pełna profeska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to zrobiłaś Danusiu, wszystkie strony są starannie dopracowane. Album będzie wspaniałą pamiątką.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Danusiu spaniały album takiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz coś takiego widzę , ładnie wykonane .

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny album:) Wspaniale wykonany, każdy szczegół dopieszczony:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowy album i pięknie wykonany, a ile w nim różnych kieszonek!
    Super prezent dla przyszłej mamy ,na pewno będzie niezapomnianą pamiątką :)
    Pozdrawiam ciepło:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, jest piękny! Takiego jeszcze nie widziałam :)) Będzie wspaniałą pamiątką i dokumentacją 9 miesięcy :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, jak na pierwszy album, wyglada bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na tematykę albumu. Pierwszy raz widzę. twój jest doskonale dopracowany i perfekcyjnie wykonany. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu gratuluję bardzo udanego debiutu. Albumik jest rewelacyjny !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, cudowny album, ależ to będzie wspaniała pamiątka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny albumik doskonała pamiątka tych cudownych dni a i dziecku można pokazać jak trochę podrośnie jakie maleńkie kiedyś było :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super oryginalny pomysł i wykonanie bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny album, Danusiu!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały album, będzie pamiątką na cale życie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetne to! skzoda, że przyjaciółće tego nie kupiłąm :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny album i na pewno barzo pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Albumowe cacuszko stworzyłaś! Gratuluję Ci!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy takiego nie widziałam, super pomysł i wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...