czwartek, 24 stycznia 2019

Pożeracze piżam dla dziewczynek

       Moi Drodzy! Dzisiaj znów prezentuję kolorowe "kicajce". Tym razem uszyte dla małych dziewczynek. Na każdym oczywiście naszyłam imię właścicielki.
      Wiem, że te pożeracze pewnie Wam się już nudzą, ale dzieciom się podobają
 i ciągle powstają nowe.










     Przyznam, że szycie takich kolorowych schowków na piżamki jest dla mnie przyjemnością. Dodatkowo cieszy to, że sprawiają one maluchom wiele radości.

Pozdrawiam gorąco:)

41 komentarzy:

  1. :) no trudno się nie uśmiechnąć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie nudzą:) Mi się nadal podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówisz ze tylko dla małych dziewczynek? Ostatnio jak pokazałam Twoje cuda 13letniej kuzynce była nimi zachwycona :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite kicajce, chętnie obejrzę kolejne, które powstaną.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają się, bo są śliczne i przydatne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podobają te Twoje Danusiu Pożeracze :) Ten w gwiazdki dla Milenki szczególnie, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu jak zawsze super. Szkoda że moje dzieci już za duże na takie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności, ogladam z przyjemnością i podziwiam :) takie cacuszka nie moga się znudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dziwnego, ze się podobają - są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jsou pěkné dárečky. Posílám pozdrav do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, one się nie mogą znudzić. Są rewelacyjne i gdybym tylko miała dzieci, to zaraz bym się do Ciebie uśmiechnęła:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów Twoje pożeracze mnie zauroczyły. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu mi nigdy nie znudzą się Twoje pożeracze piżam bo uwielbiam je!!! Są świetne :)))!!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ekipa kicajców :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. One się nie mogą znudzi są fajniaste i praktyczne . Kicaj tak nazywaliśmy kiedyś naszego sąsiada nawet nie bardzo wiem dlaczego może dlatego,że szybko się przemieszczał z miejsca na miejsce? Pozdrawiam ciepluchno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje pożeracze skradają serca i są wyjątkowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale się nie nudzą. Nie dziwi mnie to, że dzieciom się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. nudzą? ja dopiero do nich dojrzewam;D
    piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to czarna magia ale zawsze chętnie podziwiam.
    Serdeczności Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie rzeczy nigdy się nie nudzą:) są odlotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mojej Milence na pewno spodobałaby się ta różowa "Milenka" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam do Ciebie przypadkiem i przepadłam za sprawą Twoich pożeraczy :D. Pozwolisz ,że się rozgoszczę i popodziwiam? Pozdrawiam serdecznie Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam, Moniczko, rozgość się:)Ściskam mocno:)

      Usuń
  24. Cuuuudne i takie wesolutkie :))))) Napatrzec sie nie moge :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne schowki :) I takie kolorowe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sloooodkie i prześliczne 😊 buzia sama rozciąga sie w uśmiechu😊 serdeczności posyłam 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś mistrzynią piżamowych stworków:) Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne i bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się wcale nie nudzą :).

    Milenka, to mój ulubieniec :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Pożeracze wcale nie są straszne - są urocze.
    Podziwiam Twoje wyczyny krawieckie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. No cudne są. Buzia mi się cały czas uśmiecha jak patrzę na nie. Cudności.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...