środa, 5 września 2018

Pożeracze piżam - króliki

     Goszczą dzisiaj u mnie dwa sympatyczne króliki. To "pożeracze piżam",
czyli przytulanka i schowek na piżamkę w jednym.
     Szyłam już podobne wcześniej. Można o nich przeczytać TUTAJ. Wiem,
że spełniają one znakomicie swoją funkcję. Dzieci chowają chętnie do nich piżamki, dzięki temu łatwo je znajdują gdy są potrzebne. Pełnią też rolę przytulanek, towarzyszy do spania, a nawet powierników dziecięcych tajemnic.
    Te uszyłam na prośbę Agnieszki, która prowadzi wspaniałego bloga: Mój świat - scrapbooking, decoupage.
     Króliki na brzuszkach mają naszyte imiona dzieci, do których będą należały. Buzia królików otwierana jest na zamek i tam znajduje się kieszeń na piżamkę.











     Pozdrawiam gorąco:)

24 komentarze:

  1. Ale fajne Przytulanki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne przytulanki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne króle.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super robota! Miło i pożytecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Śliczne i pomysłowe Zajączki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pomysł na pożeracze piżam jest wspaniały! Pięknie się oba prezentują. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. moje dziewczyny miały misia podusie, ale ten pomysł jest o wiele fajniejszy:) no i perfekcyjnie odszyty:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są a pomysł z kieszonką na piżamkę rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne, kolejne małe pocieszacze,
    och jak będę miała wnuki to też uszyję, ale Twoje są mega radosne
    ale mnie zdziwiło imię tej dziewczynki, pierwszy raz się spotykam z takim.... hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!! Pożeracze dotarły do Kanady - dzieci już dostały i bardzo się ucieszyły!!! Dziękuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim doskonały pomysł z pożeraczami piżam. Ostatnio była u mnie wnuczka i na biegu kompletowałam jej strój do spania. Spodenki od piżamy się znalazły,ale już góra, jak to mówią-z innej parafii.A Twoje pożeracze piżam nie dość,że są świetnym schowkiem, to jeszcze fajniutką przytulanką, która trafia w dziecięcy gust. Super! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł. Skąd Ty je bierzesz? Oczywiście wykonanie jak zwykle mistrzowskie. Kolorowe Pożeracze Pidżam? Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne cudaki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł super, podpatrzę jak pozwolisz Danusiu dla bratanka do przedszkola ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmyślne te pożeracze i takie sympatyczne. :)
    Zmień, proszę w zakładkach mój stary adres (z blox) na nowy:
    https://splocik2.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ to fajne i jakie pomysłowe!!! Cudo :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu - pomysł jest genialny, wykonanie, jak zawsze, pierwsza klasa a prace wyglądają uroczo :-) Aż buzia sama się do nich uśmiecha :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za genialny pomysł! :) Jeszcze nie widziałam czegoś takiego jak "pożeracz piżamy" :D Rewelacja!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne słodziaki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...