czwartek, 2 sierpnia 2018

Namiot tipi dla Helenki

     Tipi dla mojej kochanej siostrzenicy Helenki uszyłam późną wiosną, ale jakoś zapomniałam się nim pochwalić. Dopiero dzisiaj zagościło na moim blogu.
     Ostatnio z przyczyn rodzinnych mało zajmowałam się blogowaniem, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni i będę ze wszystkim na bieżąco.
     Wracając do tipi to kolorystyka zgodnie z życzeniem szaro - biało - różowa.
W skład zestawu wchodzi namiot, gruba mata z sercem oraz poduszki: sowa, chmurka i serce. Do tulenia uszyłam dwie żyrafki, bo Helenka je uwielbia.










      Dodatkowo do zestawu uszyłam firankę do pokoju Helenki.
Oprócz białej bawełny wykorzystałam szarą w drobne gwiazdki (jak na tipi)
i taką samą koronkę do ozdoby. Firanka posiada wszyty tunel, aby można ją było założyć na drążek.






Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)

21 komentarzy:

  1. Cudowności, a namiot z oknem - coś wspaniałego. Firanka - zazdroska boska.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, po prostu śliczne wszystko! I jak starannie odszyte! Bardzo lubię ten zestaw kolorów i właśnie w tych kolorach robiłam dzianinki dla moich wnuczek. Teraz są już większe ( 8 i 5 )i co jakiś czas ulubione kolory się zmieniają :)Ale jeszcze raz podziwiam wszystko co uszyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny namiot, pięknie zadbałaś o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się wproszę do Helenki na herbatkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu! Twoje prace są zawsze Przepiękne, Tipi Urocze sama bym chętnie w takim sobie posiedziała :-) Firanka Śliczna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny namiocik :) Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw :) Po cichu zazdroszczę Helence, ale jestem już za stara na takie tipi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe tipi pozwoli na rewelacyjne zabawy dziecięce. Helenka długo nie zapomni takiego prezentu. Pozdrawiam znad Bałtyku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne tipi za przytulanki. sama chętnie z Helenką bym się zamieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne tipi. Kolory bardzo ładnie współgrają. Też kiedyś szyłam tipi, więc wiem ile to roboty, ale radość dziecka wynagradza cały wysiłek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie jest mieć taka zdolną ciocię. Danusiu kolejne cudo odszyłaś. Genialne połączenie kolorów. Gdybym ja była dzieckiem nie wychodziłaby z tego tipi wcale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny komplecik!! Lubię takie połączenie kolorystyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka, przydasie jak i całe tipi- rewelacja! Perfekcyjnie wykonane- zachwyca!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Helenka má moc šikovnou tetu. Týpí i doplňky se mi moc líbí.M

    OdpowiedzUsuń
  15. Te okienko mnie powaliło:) Przepięknie wykonana i dopracowana w każdym szczegoliku praca! Cudowne królestwo małej księżniczki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Helenka jest szczęściarą, a Ty zdolniachą. Piękny namiot i zgadzam się z moją poprzedniczką na jego temat. Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, powiem krótko - masz niezwykły dar do szycia prac przeznaczonych dla dzieci - kolejne cudo zrobione z wielkim smakiem :-) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...