piątek, 1 czerwca 2018

Album pierwszokomunijny dla Nikoli i Antka

     Witam serdecznie!
     Sezon komunijny dobiega końca, ale u mnie jeszcze wykonane ostatnio pierwszokomunijne albumy.
     Pierwszy zrobiłam dla Nikoli. Jest on duży, 30 cm na 30 cm.
Ozdobienie tak dużych stron było dla mnie sporym wyzwaniem. Myślę jednak,
że wyszło całkiem nieźle.
     

















     Drugi prezentowany album wykonałam dla chłopca - Antka. Oczywiście kolorystyka inna, bardziej chłopięca. Wielkość A4.
















     To tyle na dziś. Kolejny post będzie już szyciowy, bo ciągle coś pod igłą maszyny się dzieje.

Pozdrawiam gorąco:)

16 komentarzy:

  1. Danusiu! Świetnie sobie poradziłaś z albumami ,Wyszły Ci Prześlicznie, Są Przecudowne - Pozdrawiam Serdeczniie

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásná práce s papírem. Perfektní jako vždy. Posílám srdečný pozdrav do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba piękne i perfekcyjnie wykonane- będą cudowną pamiątka na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba swietne! Podziwiam bo dla mnie to zbyt duża forma...i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumy wychodzą Ci wspaniale, wypracowałaś już swój własny styl, jak zobaczyłabym je gdzieś w sieci od razu wiedziałabym że wyszły spod Twoich rąk - pięknie ozdobione. Brawo! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sobie poradziłaś z dużymi formatami, albumy cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne albumy przygotowałaś i środki też mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne albumy - będą wyjątkowymi pamiątkami z tej uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. P R Z E P I Ę K N Y !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wielkim wrażeniem:) Piękne, mistrzowsko dopracowane albumy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie takie albumy mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne albumy i świetnie dopracowane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały albumik! U mnie w rodzinie nie komunijnie, więc w tym temacie nic nie działam, ale chętnie podziwiam prace innych. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie w ten piękny czerwcowy dzień jestem oczarowana album przepiękny kolorowy skradł moje serce oglądając zdjęcia z takiego albumu będzie naprawdę bardzo przyjemnie Pozdrawiam serdecznie i życzę mnóstwa kreatywności


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...