wtorek, 6 marca 2018

Róże z krepiny - "metoda cukierkowa"

     Szybkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne, a jeszcze wcześniej jest przecież Niedziela Palmowa. Czas najwyższy na robienie kwiatów do palmy.
     Ostatnio zrobiłam mnóstwo ( ponad sto) róż z krepiny tzw. metodą cukierkową. Robi się je bardzo łatwo pod warunkiem, że opanuje się umiejętność wykonania ozdobnego brzegu.
     Róże zrobiłam w trzech kolorach: czerwonym, różowym i żółtym.
Myślę, że będą piękną ozdobą palmy, a właścicielka będzie zadowolona.












      To jeszcze nie koniec kwiatów krepinowych. Z pewnością wkrótce będą powstawały kolejne.
Pozdrawiam Was bardzo gorąco:)

     



28 komentarzy:

  1. Krásné růže, nikdy nezvadnou. Posílám pozdrav do Polska.M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak żywe :). Cudnie Ci wyszły :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne różyczki! Aż chce się takie mieć:)
    Sprawdziłam, mam krepinę:) Teraz poszukam chęci i może zrobimy z wnusią bukiety róż:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bukieciki, jak sie zrobiło kolorowo i wiosennie dzieki Twojej pracy i zdjęciom ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego się nie dotkniesz Danusiu - zamieniasz w małe arcydzieło. Róże są przepiękne. Widac jak starannie wykonane. Zdolniacha jesteś

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu! Kwiaty są Prześliczne, Te różowe najbardziej mi się podobają, Danusiu jesteś mistrzynią we wszystkim co robisz - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne są te kwiatki. kiedyś już takie widziałam i podziwiam ich wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu cudne te róże. Metody cukierkowej niestety nie udało mi się opanować . Obejrzałam setki filmików i poległam.
    Twoje będą pięknie wyglądać na palmie wielkanocnej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Właściwie już wszystko napisały Dziewczyny - różyczki są przecudne Danusiu! Pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, kolorowy hurcik u Ciebie!
    Pozdrawiam, Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty naprodukowałaś, dla mnie w mega ilości. Próbowałam wiele razy metody cukierkowej i zrezygnowałam, choć już podobno byłam o krok. Tym bardziej podziwiam Twoją produkcję. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne ... I ta ilosc!!! Palma bedzie przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zauroczona tymi kwiatami , zrobiłaś prawdziwe cudeńka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och... Brawo. Wyglądają obłędnie. Cóż za wykonanie, jestem zachwycona. Brawo i jeszcze raz brawo. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleeez One Cuuudownee !!! Napatrzec sie nie umiem :)) Cuuudowne :)) Pozdrawiam Cie cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale rozyczki i jaka ilosc, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne różyczki:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu bajka:) Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te kwiatki,a palma na pewno będzie również przepiękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ są cudne - niesamowite ;-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne. Jak żywe.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ich dużo naskręcałaś sie tych kwiatuszków, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś mistrzynią w robieniu cukierkowych brzegów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne te kwiaty! Aż brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne róże prawie jak żywe nie tylko do palny ale jako bukiet w wazonie też by się cudnie prezentowały

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...