poniedziałek, 9 października 2017

Książeczka sensoryczna Jasia - 10, 11, 12 strona

     W dzisiejszym poście dalszy ciąg książeczki edukacyjnej. W poprzednich postach można zobaczyć wcześniejsze strony.

STRONA 10










Na tej stronie uszyłam drzewa owocowe (taki mini sad) z owocami przypiętymi zatrzaskami krawieckimi. Można je przepinać lub odpinać i chować do koszyczka.

STRONA 11











A tu las, po którym wędruje jeż. Na świerku śpiewa ptaszek, a w dziupli siedzi sowa. Są też grzybki przypięte zatrzaskami krawieckimi. Można zmieniać ich miejsce, "zbierać" tylko jadalne, a także "poczęstować jeża.

STRONA 12






Tutaj uszyłam buciki do nauki sznurowania. W gotowej książeczce sznurowadła mają oczywiście obydwa buciki.


Pozdrawiam gorąco:)


21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Opět pěkné pokračování knížky. Nejvíce se mi líbí šněrovací botičky. Posílám srdečný pozdrav do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale pracochłonne strony! Mega:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne piękna strony :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem dalej tak zachwycona !!!! No cudo !!!!! I tyle pracy.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu nadal jestem pod wielkim wrażeniem Twojej edukacyjnej książeczki . Dziś zauroczyły mnie butki ze sznurówkami , są genialne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczna i fajnie pomyślana;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne!! A buciki do nauki sznurowania - EKSTRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu! Nic tylko Cię podziwiać za te strony, Obie bardzo mi się podobają, ten jeżyk i te buciki po prostu zachwycają - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu - pracy ogrom, ale satysfakcja gwarantowana. I pewnie ta radość w oczach maleństwa bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycająca książeczka będzie, a Twoje pomysły są niesamowite!!! Obejrzałam też poprzednie strony i jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy, wszystko takie dopracowane i kolorowe. Aż sama bym się pobawiła;-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycam się kolejnymi karteczkami książeczki edukacyjnej!!! i obiecuję sobie, że teraz czas na mnie. A czas leci i weny brak. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca, w dodatku posiada niezwykle waloru edukacyjne :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super,tyle drobiazgów ale się napracowałaŚ

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuudowne strony !!! :)) I Suuper ,ze sa sznurowki do nauki :)) Baardzo mi sie podoba :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejj ale śliczne. Podziwiam za pomysł i talent.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne szycie - las, zwierzaki leśne, drzewka, no ale trampki do sznurowania mnie powaliły :) świetny pomysł aby nauczyć się sznurować w przyjemny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  20. Normalnie aż zazdroszczę Jasiowi tej książeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...