środa, 27 września 2017

Książeczka sensorycznana Jasia - 1, 2, 3 strona

     W poprzednim poście prezentowałam namiot tipi uszyty dla rodzeństwa
z naszej rodziny: Julci i Jasia. Cieszę się, że spodobał się również Wam. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.

     Dla młodszego Jasia uszyłam także do zabawy książeczkę edukacyjną. Zabrało mi to sporo czasu, bo książeczka ma 14 stron, nie licząc okładki.
     Uszyta jest ona z bawełnianych tkanin i filcu. Zawiera dużo dodatkowych elementów z wstążeczek, tasiemek, guzików, koralików itp. Strony usztywnione są grubszą flizeliną z klejem.

     Ze względu na dużą ilość zdjęć postanowiłam, że będę książeczkę prezentować fragmentami po kilka stron, a na koniec pokażę całość.

STRONA 1







Biedronka ma  skrzydełka rozpinane na zamek. Wewnątrz jest kieszonka, do której można chować np. kropki biedronki. Są one przymocowane za pomocą rzepu i łatwo nimi manipulować.

STRONA 2






To obrazek pieska wykonany metodą prostych puzzli. Poszczególne elementy utrzymują się na rzepie.


STRONA 3









Ślimaczek, którego muszla to labirynt z koralikami. Dziecko może je przesuwać paluszkami. Słonko i chmurka mocowane na rzepie i również można nimi manipulować.


     Kolejne strony pokaże w następnym poście.
Pozdrawiam gorąco:)

18 komentarzy:

  1. o matulku aleś się napracowała, Brawo Danusiu , pięknie wyszło
    czekam na kolejne strony

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mie zatkało bo nie wiem co napisać. Cos wspaniałego. Maluszek bedzie zachwycony. Tyle tam rożności i kolorow. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widać że książeczka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie bajeczna książeczka!!! Puzzle pieskowe są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Ile to pracy :) ale efekt niesowity :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna książka;) I na pewno pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Zrobiłaś kawał dobrej roboty,Sporo pracy w nią włożyłaś, Ale było warto bo książeczka jest Fantastyczna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu jesteś niesamowita! Z tych trzech stron można sobie wyobrazić jaka fantastyczna będzie cała książeczka! Pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie!!! Super wszystko wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu jesteś niesamowita, cudna jest ta książeczka . A puzzle z pieskiem mnie zauroczyły. Gratuluję kolejnej świetnej zabawki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Całym sercem podziwiam Twoje szyjątka. Są cudne. Ja maszyny do szycia używam tylko gdy już inaczej się nie da. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Juz widze ze to ekstra praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja:) Jestem zauroczona:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna praca. Jestem juz ciekawa co dalej w ksiazce.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna jest ta książeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ta książeczka jest rewelacyjna. Ogrom pracy i piękne wykonanie. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Książeczka jest super, muszę pomyśleć nad własnym wytworem:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...