czwartek, 24 sierpnia 2017

Poszewki z falbankami

     Witam serdecznie!
     Niedawno poproszono mnie o uszycie zwykłych poszewek na poduszki wielkości 40cm na 40 cm. Poszewki miały być dwie takie same i każda miała mieć koniecznie dwie falbanki.
     Nie pamiętam już nawet kiedy ostatnio szyłam coś z falbankami, na pewno było to bardzo dawno.  
     Po wybraniu odpowiednich bawełnianych tkanin zabrałam się do pracy.
Powstały takie oto poszeweczki z falbankami:












Dziękuję Wam za odwiedziny i pozdrawiam gorąco:)

30 komentarzy:

  1. Poszewki wyszły przepięknie! Są urocze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu! Przepiękne poduszeczki uszyłaś, Kiedyś miałam wszystkie poduszki z falbankami, Bardzo je lubię - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te poszewki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyglądają perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają poduszki z falbankami! Piękne są :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne !!!!! I tak starannie wykonane.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podusie , z falbankami to ja zawsze mam problem zwłaszcza na zakrętach :-). U Ciebie jak zawsze pełen profesjonalizm.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, takie śliczne te podusie! Ja utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś Mistrzynią w szyciu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrałaś śliczny materiał, a dzięki falbankom poduszki są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze podusie!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo klimatyczne te podusie; strasznie jestem ciekawa wnętrza, w jakim znajdą swoje miejsce:) wyobraźnia podsuwa mi obraz białego kredensu i łóżka ze słomianym siennikiem, ehhh takie swojskie, wiejskie i sielskie klimaty! D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podusie.
    Jesteś bardzo wszechstronną i utalentowaną osobą.Podobają mi się Twoje prace!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne podusie - urocza jest ta niebieska łączka a falbana wokół dodaje klimatu. Pięknie je uszyłaś.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podusie wyglądają cudnie:) Jak zawsze uszyte z wielką dbałością:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne podusie :)) Tak sobie mysle i mysle i szczerze zapomnialam ,ze taka opcja wogole jest podwojnej falbanki hihi :))) Piekne :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie zwykłe a nie zwykłe!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, szyłam kiedyś podobne do wózka mojego pierwszego syna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, słodkości!!!! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I wyszły poszeweczki w angielskim stylu :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne! I takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze poduszeczki i moje ulubione kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne poszewki z falbankami! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ekstra poszeweczki, niby zwylke a maja w sobie urok:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam podobną w dzieciństwie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...