poniedziałek, 15 czerwca 2015

Pora na róże

     Sezon kwitnienia róż rozpoczęty. W moim ogrodzie jest ich ponad dwadzieścia gatunków. Są wśród nich róże pnące, parkowe, rabatowe i wielkokwiatowe.    
     Bardzo je lubię  i co roku dosadzam nowe. Wystarczyło kilka gorących dni i te piękne krzewy pokazują swoją urodę. Niektóre nie tylko zachwycają kwiatami, ale także zapachem.
     Zapraszam na spacer wśród róż.








    Dziękuję serdecznie za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Cieszę się, że hortensje Wam się podobały.
     Zaczęłam już nowy projekt krzyżykowy, ale o tym napiszę innym razem.
Pozdrawiam cieplutko:)

15 komentarzy:

  1. Tyle kolorów i ten zapach! Wspaniale spacerować wśród róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz te różyczki ,
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. róże kocham miłością wielką:))

    OdpowiedzUsuń
  4. pachnie różami aż u mnie....tyle kolorów, rodzajów - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jůůůůů nádherné růžičky--miluju tyto květinky :o)
    Zdravím :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM róże!! Piękne masz te różyczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny spacer... tylko pozazdrościć:) E nie, lepiej podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne masz róże. Piękne kolory i pokroje.
    Uwielbiam je i lubię podziwiać w naturze, dlatego bardzo rzadko ścinam do wazonu. U mnie jeszcze nie wszystkie rozkwitły, ale te, które mają kwiaty pachną przepięknie.

    Zapraszam do mojej zabawy "Dopasuj". :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zakwitły, masz ich sporo. U nie dopiero jeden pączek się rozkwitł. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny różany ogród, zapach pewnie wspaniały. Kwitną bardzo ładnie. Szkoda , że kolce mają mnie to odstrasza i mam tylko trzy krzaczki ale nie mam ulubionych róż herbacianych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny masz ogród i te róże - śniadania w ogrodzie muszą być cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja Danusiu! Masz mnóstwo ślicznych odmian i widać, że dobrze o nie dbasz bo kwitną cudnie. Moje też już zaczęły. Mam nadzieję, że długo będą cieszyć nas kwiatami. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne takie dopieszczone :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne różyczki:) Ja kocham wszystkie kwiaty:) Przepiękny musisz mieć ogród:) zazdroszczę:) serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...