piątek, 20 lutego 2015

Poduszka dla Natalki

     Bardzo lubię szyć dla dzieci. Tym razem powstała poduszeczka dla Natalki mieszkającej w Anglii. Zgodnie z zamówieniem na poduszce miało być imię dziewczynki i jej filmowi ulubieńcy. Kolorystyka mogła być dowolna. Wyszła taka oto podusia:



      Inspiracją do wykonania aplikacji był wzór znaleziony na Pinterest, ale nieco go zmodyfikowałam.



     Jeszcze kilka zbliżeń poduszeczki:






                                                           Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta poduszka:) Pozdrawiam i zapraszam. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna podusia i piękne wykonanie ! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Twój blog i zachwyciłam się bogactwem prac i ich wykonaniem.
    Szyjesz śliczne patchworki. To jeszcze przede mną, ale obiecuję sobie, że kiedyś spróbuję. Mamy podobne zainteresowania. Uwielbiam pielęgnować ogród, choć ja ciągle narzekam, że muszę go zlikwidować, bo brakuje mi dla niego czasu. Likwidacja ogrodu tylko w zamierzeniach, bo już kupuję nasionka i planuję nasadzenia. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace. Zapraszam częściej.
      Jeśli zaś chodzi o ogród, to nie wyobrażam sobie,że mogło by go nie być. Pracując w nim odpoczywam równie dobrze jak przy robótkach, a czasu zawsze za mało. Pozdrawiam mile:)

      Usuń
  4. sympatyczna poducha, na pewno się spodoba, dzieciaki szaleją za minionkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Zapraszam częściej:)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...