niedziela, 28 lutego 2021

Dwa szydełkowe hipopotamki

      Przytulanki i maskotki lubią wszystkie dzieci, te młodsze i te starsze. Ja z kolei bardzo lubię tworzyć dla dzieci.

     Dzisiaj chciałam Wam przedstawić dwa szydełkowe hipopotamki. Są one dosyć duże. Ich wielkość to około 55 cm. Wykonałam je z włóczki Himalaya Dolphin Baby, a wypełniłam mięciutką kulką silikonową. Miętowe spodenki wydziergane są oddzielnie, więc można je zdejmować i zakładać. Przy szelkach spodenek przyszyłam ozdobne guziczki.









 

Pozdrawiam serdecznie:)

28 komentarzy:

  1. Hipcie kochane i słodkie
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipopotamki chyba dla bliźniaków. Superowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jakie cudne hipcie!!! 😍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak pisałam na Fb Danusiu słodziaki. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie i kochane hipcie, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu słodziaki z nich niesamowite. Pięknie Ci idzie nie tylko szycie ale i dzierganie maskotek. Rewelacja. I kolorki też takie moje , zwłaszcza te miętowe spodenki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są! I fajnie, że takie duże, przynajmniej jest co tulić :). Mają super spodenki!
    Buziaki Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne mięciutkie maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziaki, nic tylko przytulać. Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przystojniacy z nich i jakie spodenki mają cudowne:) Śliczne hipopotamy! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodziaki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hipcie. Z radością przygarnęłabym takowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne! I te maciupkie paluszki:) Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, duże - to i dużo miłości dają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe maskotki. Wielu osobom by się przydały do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością obejrzałam Twoje prace, chusta, maskotki, fartuszki, patchwork... jedno ładniejsze od drugiego!
    Czekam z niecierpliwością na następne wytwory Twoich rąk :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze hipki :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hipopotamy - to te zwierzęta, które wywołują u mnie uśmiech na twarzy. Śmieszne są i milusie, bo włóczka milutka w dotyku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow these two cute hippos are tall, They must be so lovely to hug. Love their pants :)

    A hug

    OdpowiedzUsuń
  20. Mojemu synkowi by się spodobały, przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziaki dwa:) Dobrze, że są dwa. Rodzeństwo będzie zachwycone i rodzice też:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są, bardzo podobają mi się szydełkowe zabawki.😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne przytulaski!!! Włóczka dodaje im uroku:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...