środa, 17 lutego 2021

Kocyk i miś dla Jagienki

      Włóczkowy kocyk i miś powstały w prezencie dla przeuroczej Jagienki, która nie tak dawno pojawiła się w naszej rodzinie. Do wykonania obu  prac wykorzystałam  oczywiście włóczkę HIMALAYA DOLPHIN BABY w kolorze brudnego różu i dodatku bieli. 

     Na drutach wydziergałam kocyk. Zrobiłam go wzorem, który ja nazywam podwójnym ryżem. Białą lamówkę wydziergałam szydełkiem półsłupkami. Kocyk jest mięciutki i cieplutki.

     W komplecie do kocyka wydziergałam szydełkiem misia. Wewnątrz wypełniłam go kulką silikonową. Dodałam też serduszko z imieniem Właścicielki. 










 

Pozdrawiam serdecznie:)

21 komentarzy:

  1. Przesymparyczny miś i do tego kocyk super podarunek😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Danusiu! Miś taki sympatyczny i kocyk na pewno się przyda Malusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyszedł ten ryz na kocyku.Misiunia słodka.Wspaniały prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i super prezencik. Misia słodziak straszny a kocyk z tej włóczki będzie faktycznie mięciutki i cieplutki.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny komplecik dla małej dziewczynki :) Słodki i mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik dla dziewczynki o uroczym imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne połączenie obu technik dziergania. Śliczny miś, a w takim kocyku sama bym chętnie pospała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny komplecik, wszystko wygląda tak równiuśko, wręcz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik. Dziewczynka będzie się cieszyła z misia bo jest śliczny taki do przytulania. Pozdrawiam aha zostaje na dłużej jeśli pozwolisz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodki komplecik dla malutkiej dziewczynki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki,sympatyczny misio:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka Danusiu. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki miś i cudny kocyk dla małej Jagienki.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatyczny komplecik:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne upominki- miś i kocyk. Cudownie zaznaczyć pojawienie się nowego członka rodziny takimi prezentami!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplet powstał Danusiu! Bardzo ładny jest ten odcień brudnego różu, zresztą mój ulubiony :).
    Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowita robota :) Przepięknie
    https://bloomywitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny komplecik dla kruszynki 🤩

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for sharing this valuable knowledge; it will be of great benefit to myself and many others. This is something I can share with my friends.
    ហៃឡូ Online

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...