piątek, 5 lutego 2021

Szydełkowa chusta SisLove Half - Circle

      Witam serdecznie! W dzisiejszym poście zaprezentuję wydzierganą przeze mnie chustę według wzoru SisLove Half - Circle od Sis Homemade. 

     To pierwsza wydziergana przeze mnie chusta półokrągła. Wzór jest znakomity i robiło mi się ją fantastycznie.

   Do wykonania tej chusty wykorzystałam dobrze znaną mi już włóczkę YarnArt Flowers około 1500 m. Kolory to odcienie szarości i turkusu.












 

     Przyznam, że ten kształt chusty bardzo mi się spodobał. Właścicielka również zachwycona, co cieszy najbardziej.

Pozdrawiam gorąco:)

35 komentarzy:

  1. WOW!!! Jest przepiękna!! Śliczne kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta - wzór i kolory super!
    Ja jeszcze nie robiłam chusty półokrągłej i może kiedyś też spróbuję:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw kolorystyczny jest rewelacyjny- bardzo lubie szarości i niebieski :) całość zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To je nádherný šál a moje oblíbené barvy. M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna bardzo i wzorek rozmaity na niej, m8strzyni również szydełka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze kolor. Piękny. Chyba polubię niebieski. Po drugie wzór, cieniowane kolory świetnie się w nim prezentują. I po trzecie zapisze sobie tą nazwę chusty i może kiedyś wydziergam, przy większej ilości czasu. Super wyszła Ci ta chusta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała chusta, przepiękne kolory. Pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna chusta Danusiu! Wzór jest śliczny i sam kształt chusty zachwyca. Chociaż kolory "to takie nie moje" to w Twoim wykonaniu chusty można się zakochać :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu świetna jest, wzorek cudny a z tej włóczki też bardzo lubię robić . Piękna i kolorystycznie i wzorek extra. Brawo !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna i w cudnej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczna chusta. Kolor i wzór mnie zachwycił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna i jakie cudne kolory:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chusta doda uroku każdej kobiecie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta jest przepiękna :).

    Super kolory i cudny wzór :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta jest piękna! Taki skrawek tęczy:) Jakie w niej ciekawe wzory. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta i pięknie ułożone kolory.
    Te kolory bardzo mi się podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna chusta, świetny wzór i perfekcyjne wykonanie! Bardzo ładne kolory i ciekawy kształt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała, przepięknie wypracowana chusta!
    Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, wyszła przepiękna chusta. Wielkość odpowiednia a kolory ułożyły się fantastycznie:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już podziwiałam to cudo,Danusiu brawa dla Ciebie!
    Fantastyczna w każdym calu, kolorki prześliczneee.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam i podziwiam i napatrzeć się nie mogę. Nie dość, że w niebieskościach, które uwielbiam, to chusta zapiera dech. Rewelacyjnie wyszła Ci ta chusta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała!!! Naprawdę robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna chusta, przepiękne kolory i wzorek cudny. Ja mojej Klazieni jeszcze nie zrobiłam sesji, a powinnam się też nią pochwalic. Twoja jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, przepiękna i w moim ulubionym kolorze 🥰

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, w pięknej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu zachwycam sie, chusta jest cudna, no i te kolory .... brawa !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. It is a sweet and cozy scarf, the colors are tempting.

    A hug

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, ale śliczna. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...