czwartek, 11 lutego 2021

Kuchenne komplety

      Uszyłam ostatnio dwa kuchenne kompleciki, w skład których wchodził fartuszek, rękawica kuchenna, łapka i przepiśnik.
     Wszystko wykonałam z kolorowej bawełny w modny wzór. Rękawice i łapki uszyłam z trzech warstw, wewnątrz z ociepliną i przepikowałam. 

     Przepiśniki to grube, 160-cio kartkowe zeszyty, na które uszyłam mięciutkie okładki z imionami właścicielek. Takie przepiśniki pomieszczą mnóstwo przepisów na różne smakołyki. 









 

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam:)

26 komentarzy:

  1. Danusiu, zawsze podziwiam Twoje szyte cudeńka :) Prześliczne te kompleciki, zaintrygowała mnie ta szyta okładka na przepiśnik :) Super pomysł. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kompleciki! Pięknie dopracowane!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie urocze, piękne komplety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kuchenne prace!!! Takich cudeniek nigdy nie za wiele.
    Moc uścisków zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc pěkné sady do kuchyně. Také si budu muset ušít novou chňapku. Posílám pozdrav do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe fartuszki, do tego jeszcze inne drobiazgi do kompletu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudowne Kompleciki Kochana !!! :)) Ja dostalam jeden przepisnik od znajomej ,musialabym w koncu do niego usiasc i spisac te wszystkie pojedyncze karteczki w jednym miejscu !!! :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko Zimowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetny komplecik i tak równiutko uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu dla mnie bomba!! Na prezent taki komplecik to doskonała sprawa. Jestem zauroczona. I jak zawsze odszyte perfekcyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kuchenny komplet jest w nim wszystko co potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super komplet, piękny wzór :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy i bardzo praktyczny komplecik.
    Miłego weekendu Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł jak zawsze ekstra. Chociaż co raz mniej widzę młodych gospodyń w fartuchach. Natomiast starszych pań i owszem. Przeoisniki na pewno zdadzą egzamin. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomity komplet! Przydałby mi się w mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful kitchen set!
    The cookbook cover is awesome.

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu, z takimi pięknymi kompletami gotowanie będzie wspaniałą przygodą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatny komplecik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim pięknym fartuszku gotowanie nabiera wyższego wymiaru:) I jeszcze te cudne dodatki- super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu przepiękne komplety! To taki idealny niezbędnik każdej lubiącej gotować kobiety :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności krawieckich. Komplet jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu niesamowite zestawy, chylę czoła ze Ty to tak wszystko na maszynie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne komplety 😊 śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...