piątek, 19 marca 2021

Szydełkowa chusta SisLove (Short) IV

     Wydziergałam szydełkiem kolejną chustę według wzoru SisLove w skróconej wersji. 

     Do wykonania tej chusty również wykorzystałam włóczkę YarnArt Flowers 1000 m. Kolorystyka chusty jest zupełnie inna niż poprzednich, które robiłam. Począwszy od "śmietankowej" bieli barwy  przechodzą w coraz ciemniejsze odcienie szarości aż do czerni. Takie uniwersalne kolory wybrała Właścicielka chusty.

 

     Zdjęcia chusty podczas blokowania:





          A poniżej zdjęcia chusty po blokowaniu:






 

 Chusta bardzo się spodobała i mam nadzieję, że będzie długo służyć.

Pozdrawiam gorąco:)

27 komentarzy:

  1. Jest piękna, i wzorek i kolorek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś , śliczna chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudowna jest Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale mnie nie dziwi że się spodobała, bo jest świetna. Zarówno wzór jak i jej kolorystyka. Podziwiam bardzo że tek szybko Ci idzie z tymi chustami. ja jedna to chyba męczę już z rok. Szybko mnie taka praca nudzi.
    Patrząc na Twoją aż chce mi się w końcu zabrać za moją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta- kolorystyka i wzór:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta! Ładny i wzór, i kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało kiedy się widzi takie kolory na chustach. Ale rzeczywiście wyszła cudna. Ten wzór niesamowity. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne przejścia kolorów. Na pierwszym zdjęciu wydawało mi się, że jest w odcieniach niebieskości, ale to może mójmonitor przekłamuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta, Danusiu i bardzo uniwersalna dzięki tej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna chusta Danusiu, bardzo efektowna.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu chusta jest piękna - zresztą jak każda, którą dziergasz :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękna :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna...ile to praca wiem bo kiedyś też robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna i te kolorki. Przyda się jeszcze na tą pogodę, jaką mamy za oknem.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jaka ona piękna! Nie mogę się napatrzec, to chusta dla królowej, chciałabym nauczyć się ją robić, ale ja nie potrafię czytać szczegółowych schematów tych ,,nowoczesnych,,. Prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta Twoja chusta i w fajnych kolorach. Musisz mieć spore pokłady cierpliwości, by taka dużą rzecz wydziergać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. It is a beautiful shawl, and its color is lovely!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta. Super kolorystyka, mam ochotę sobie zrobić taką chustę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca chusta w pięknych kolorach🧡 Pozdrawiam serdecznie😃

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...