niedziela, 14 marca 2021

Szydełkowa króliczka

      Poproszono mnie niedawno o wykonanie szydełkowego króliczka dla dziewczynki imieniem Lara. Do jego wydziergania wykorzystałam włóczkę Himalaya Dolphin Baby. To moja ulubiona włóczka jeśli chodzi o dzierganie maskotek. Królisia  ma długie uszy, różową sukienkę, buciki i kokardkę przy uchu. Wypełnienie to oczywiście kulka silikonowa. Naszyłam też czerwone filcowe serduszko z wyhaftowanym imieniem. 









 

     Pochwalę się jeszcze nagrodą niespodzianką, którą miałamwielkie szczęście wygrać u JUSTYNKI. 

     Przyznam się, że  zaniemówiłam z wrażenia po rozpakowaniu paczki. Justynka obdarowała mnie swoimi cudnymi "Skarpeciakami": laleczką i króliczkiem oraz prześlicznym pudełeczkiem.

 

     Paczka wypełniona była również innymi skarbami - wspaniałymi przydasiami, które z pewnością wykorzystam co do kawałeczka.

     Był też prześliczny kubeczek, świeczka, kawka i słodycze, które niestety za szybko zniknęły i nie ma ich na zdjęciu.

     Moja radość z prezentów jest przeogromna. Justynko, jeszcze raz bardzo Ci za  wszystko dziękuję:)

     To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam serdecznie:)

24 komentarze:

  1. Śliczna króliczka!!!
    Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu królisia jest cudowna! Właśnie takie uwielbiam najbardziej - słodkie pyszczki i długie uszy :). I jakie fajowe buciki ma :)).
    Danusiu cieszę się, że mogłam wysłać Tobie paczuszkę - niech wszystko dobrze służy :)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Królisia jest przesłodka :) a Justynka przysłała Ci meeega pakę :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten a raczej ta króliczka jest przesłona od razu człowiek się do niej uśmiecha😊 Nie dziwię się, że skarpeciaki Cię ucieszyło ja czułam to samo a.moja mały nie zabrałam od razu na spacer do naszej Palmiarni😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów słodziak, słodka jest.Paczki gratuluję, piękna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Królisia misternie wykonana, przyciąga wzrok!
    Paczka "na bogato" z cudownymi prezentami i przydasiami.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu uwielbiam Twoje maskotki są piękne, perfekcyjnie wykończone i takie przytulaśne. Prezent od Justynki rewelacyjny , ta dziewczyna to Anioł zawsze się w jej paczuszkach znajdą jakieś fajne przydasie. A laleczki wiadomo to jej wizytówka i każda jest jedyna i niepowtarzalna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Króliczka jest cudna, z pewnością spodoba się dziewczynce 😀 a paczka z prezentami super, tyle przydasiów 😀 pozdrawiam serdecznie 😗

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczkę aż chce się przytulić, cudna A przydało nigdy zbyt wiele, szczególnie gdy są taką miłą niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna maskotka.Lara pewnie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, królisia jest przesłodka.
    Gratuluję pięknego prezentu od Justynki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę smutna ta królisia a może tylko zamyślona:) Jest śliczna i przytulaśna. Piękny prezent dostałaś od Justynki.
    Uściski Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna i przesłodka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna królisia i wspaniałe prezenty od Justynki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka królisia, gratuluję pięknych prezentów 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. To je krásná králičí slečna. M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna przytulanka. Zawsze mnie zachwycają te szydełkowe zabawki. Wspaniale zostałaś obdarowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka urocza króliczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna królisia i gratuluję wygranej !!!
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!:) piękne prezenty :)
    a króliczek - prześliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Królisia urocza!!! Dzieci bardzo lubią ręcznie wykonane zabawki, więc i ta królisia sprawi zapewne mnóstwo radości. Piękny upominek Danusiu, otrzymałaś od Justynki! Ona zawsze prezenty blogowe szykuje na bogato. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna królisia! Gratuluję cudownej nagrody niespodzianki i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna króliczka :) Wygląda na super przytulaśną.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...