piątek, 31 sierpnia 2018

Pudełka na wino - decoupage

     Witajcie!
     W dzisiejszym poście pokażę kolejne moje prace wykonane techniką decoupage. Są to pudełka na wino dla Państwa Młodych.
     Powstały one podobnie jak pudełko na koperty i pudełeczko na obrączki prezentowane w poprzednim poście. Tu również wykorzystałam papiery ryżowe.










     Przyznam, że powrót do techniki decoupage sprawił mi wiele radości.
Marzą mi się jeszcze duże tace wykonane tą techniką. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je wykonać.

 Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko i będzie oryginalną pamiątką dla Młodych. Pozdrawiam cieplutko Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cudne te skrzyneczki . Uwielbiam motywy różane zwłaszcza na papierze ryżowym. Oj chyba mam znowu ochotę na decou.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace! Różane motywy są bardzo ładne i pięknie pasują!U Ciebie w wazonie, cudne kremowe róże.Masz też ładną kolekcję storczyków!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko :) Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różane motywy są ponadczasowe.
    Piękne pamiątki przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu! Przepiękne jest te Pudełeczko, Róże ładnie się prezentują na tym białym tle , Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jet niesamowity!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe pamiątki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pudełeczka:) Ale masz zdolne łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywyvrozane zawsze sa takie wdzięczne :) sliczne prace Danusiu i czekam na tace bo na bank uda Ci sie ja zrobic :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...