piątek, 24 sierpnia 2018

Pudełko na obrączki i na koperty - decoupage

     Witam cieplutko!
     Po raz pierwszy na moim blogu zagości technika decoupage. Bawiłam się nią troszkę dawno temu, a teraz nastąpił powrót do farb i lakierów.
     W mojej rodzinie jest ostatnio urodzaj na śluby, powstały więc prace w tej tematyce. Dzisiaj zaprezentuję pudełeczko na obrączki i pudełko na koperty.
To bardzo prosty decoupage.
     Do wykonania prac wykorzystałam farby akrylowe, papier ryżowy,
klej z werniksem, drewniane napisy i serduszka, lakier bezbarwny matowy
 i wstążeczkę.
     Do pudełeczka na obrączki uszyłam maleńkie białe poduszeczki
ze wstążeczkami.
    









     Powstały jeszcze inne prace w technice decoupage, o czym w innym poście.

Pozdrawiam serdecznie.

21 komentarzy:

  1. Piękne prace.:) Ja zaczynam przygodę z tą techniką (stawiam pierwsze kroki, pierwsze prace w przygotowaniu), więc chętnie poczytam i podejrzę Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu! Widzę że nie tylko szycie Ci Pięknie wychodzi, Pudełeczka są Prześliczne ,Wspaniały pomysł na pudełko na koperty - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę nie wiedziałam , że i decou nie jest Ci obce. Bardzo fajne pudełeczka powstały, szczególnie spodobał mi się pomysł na pudełko na obrączki . Wyglądają extra na tych poduszeczkach. Świetny papier ryżowy wybrałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądają 😊 Podziwiam Twój talent 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplecik, na ślub idealny!
    Zatęskniłam za decu, chyba muszę coś zmalować :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny komplet, szczególnie to pudełko na koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, decoupage ... lubię ale dawno nic już nie stworzyłam tą metodą :(.

    Super pomysł na obrączki ale pomysł na koperty jest genialny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplecik. Decu jak widzę też opanowałaś. Brawo. Ta technika daje wiele możliwości prawda? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny komplecik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te pudełeczka ,pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne prace:) Danusiu wkładasz w to mnóstwo serca co cieszy najbardziej ! Podusie na obrączki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, pomysłowe i przydatne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piekne. Gdybym wydawała się za jakiś czas to prosiłabym o takie cudne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak ja lubię takie pudełeczka - piękne, romantyczne i z duszą. Wspaniale się prezentuje :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaskakujesz Danusiu talentem
    Piekny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace, Danusiu!
    Zdolniacha z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł ze wstążką dookoła wieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające prace:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełko wyszło niezwykle zjawiskowo. I będzie ciekawą pamiątką z dnia ślubu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...