sobota, 24 lutego 2018

Szydełkowa serwetka z tulipanami

          Zatęskniłam ostatnio za szydełkiem i postanowiłam wydziergać jakąś serwetkę. Chyba z tęsknoty za wiosną wybrałam wzór z motywem tulipanów, który miałam w swoich zbiorach. Serwetka nie jest zbyt duża, ma 35 cm średnicy.
     Wydziergałam ją z bawełnianej nici przeznaczonej do prac szydełkowych.
Po tym doświadczeniu stwierdzam jednak, że wolę kordonek i do takich nici raczej nie wrócę.
     A oto efekt mojej pracy:





Bardzo dziękuję za liczne wizyty na moim blogu i przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam gorąco:)

28 komentarzy:

  1. Piękna serwetka!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, serwetka jest prześliczna, piękny jest wiosenno-tulipanowy motyw :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna!!! Ja dopiero stawiam pierwsze kroki z szydelkiem.-( pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásná dečka. Také už se těším na jaro. M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i taka trochę wiosenna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu wiele masz talentów i wszystko co robisz jest zawsze perfekcyjne. W tej serwetce wszystko idealnie równiutkie. Świetny wzorek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka wyszła idealnie. Piękna praca.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu! Prześliczna serweta i praca również,Ja kiedyś serwety robiłam z nici dziesiątek - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosenne serwetka! Uwielbiam tulipany!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, rozrzuciłaś zapach wiosny! Piękna serweta! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienka, cienka nitka, ale dlatego serwetka ma to coś,wiosny rąbek przywołałaś pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. I wyszła przepiękna wiosenna serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O hoho, no kochana teraz to mistrzostwo świata w szydełku. Piękny wzór i perfekcyjne wykonanie, jak to u Ciebie normą bywa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, a u mnie z jajkami serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serwetka - piękny wzorek. Tulipany to wiosna i tak mi już tęskno za tą porą roku dlatego i ja szydełkuję serwetkę w tulipany ale mam zupełnie inny schemacik. Podpatruję ten może kiedyś go wydziergam sobie :). Uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, taka wiosenna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, motyw wiosenny i na czasie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Slucznie sie prezentuje! I mimo niezbyt przyjemnych w pracy nici, nie widac niedociągnięć:) brawa Damusiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna. Ja zrobiłam podobną ale nie doczekała się jeszcze nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna kiedyś też zaczęłam taka robić ale kordonek był nie odpowiedni sprułam i nie ma do dzis jej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna czy można kupić schemat?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...