sobota, 3 lutego 2018

Poduszka z mapą Polski

     Szyłam wiele poduszek i różnych aplikacji, ale nigdy wcześniej nie szyłam mapy. Właśnie o poduszkę z mapą Polski poprosił mój siostrzeniec.
Oczywiście nie mogłam odmówić.
     Po krótkim namyśle, co z czym i jak połączyć, powstała taka oto poduszka:












     Poduszka spełniła oczekiwania siostrzeńca i bardzo mu się spodobała.
Ja również byłam zadowolona z efektów mojej pracy.

Dziękuję wam za odwiedziny na moim blogu oraz pozostawiane komentarze.
Pozdrawiam serdecznie:)

35 komentarzy:

  1. Patriotyczna poduszka, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna!
    Podziwiam za te wszystkie szczegóły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pěkné. Polštář s mapou jsem ještě neviděla. M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to robisz Danusiu??? Cudna!!!
    Jestem po pierwszym swoim szyciu patchworku i chyba to niecała mnie a co dopiero takie aplikacje jak u Ciebie?!
    Kolejny raz chylę czoła!!! Sciskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna i jedyna w swoim rodzaju :))) Cieekawe na prawde zamowienie dostalas :))) I tak sobie mysle ,ze wlasnie takie zamowienia powoduja Radosc z tworzenia , ze mozemy cos nowego zrobic :))) Uwielbiam te Twoje podusie:))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu! Jesteś niesamowita, Mapa polski jak żywa, I jeszcze te miasta, Ukłony dla Ciebie - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Ja do szycia mam dwie lewe ręce i zawsze z podziwem i zazdrością patrze na szyciowe prace innych. Ale gdybym nawet umiała szyć to tak super poszewki na pewno bym nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są Twoje poduszki i widzę że nie ma dla Ciebie zamówień niemożliwych do wykonania.Oryginalna i jedyna w swoim rodzaju poducha powstała! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Mapa wyszła idealnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje szyjątka są niesamowite. Podziwiam całym sercem i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, świetna taka polska podusia, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzostwo świata! Podusia cudna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super poduszka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna w wykonaniu, jak i pomysł zasługuje na ukłony świetnie to rozwiązałaś pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna poducha! ciekawią mnie te napisy - robiłaś ręcznie? pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Normalnie mnie zatkało z wrażenia. Danusiu to jest mistrzowska poduszka. Widać jeżeli chodzi o szycie nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych. Ciekawi mnie bardzo czy napisy też są wyszyte na maszynie ??
    Kłaniam się nisko i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pochwały. A co do napisów to wykonała je moja nowa maszyna komputerowa. Oprócz ślicznych ściegów ozdobnych posiada także alfabet i można tworzyć napisy. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  17. Czapki z głów na widok tej podusi!!! Jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie sobie poradziłaś z tym tematem!!
    Poszewka super się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem poduszka jest cudowna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduszeczka robi wielkie wrażenie. Podziwiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. No prosze maszyna ktora pisze. Brawo. Ta poduszka jest genialna a Twoje umiejetnosci jak i mozliwosci maszyny mialam okazje podziwiac naocznie. Pozdrawiam serdecznie Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu,cudną poduszeczkę stworzyłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mapa na poduszce jest wyrazista, imponująca! Piękny i ciekawy projekt! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Wygląda świetnie! Taka ciocia to prawdziwy skarb!

    OdpowiedzUsuń
  25. No rzeczywiście, to jest wyzwanie, z którym poradziłaś sobie perfekcyjnie. Super wyszła ta poszewka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna poprostu, napewno mase pracy wymagała, masz super pomysły i nawet Kraków jest miejsce mi bliskie,

    OdpowiedzUsuń
  27. Mistrzostwo, pomysł wyjątkowy, tylko dzieci mają takie pomysły :)a wykonanie perfekcyjne! Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna poduszka, też bym się do takiej przytuliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stanęłaś na wysokości zadania, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...