czwartek, 15 lutego 2018

Namiot tipi dla Leonka i poduszka z pąkiem róży

     Witam Was cieplutko!
     W dzisiejszym poście zaprezentuję tipi, które niedawno uszyłam
dla przeuroczego Leonka.
Poprosiła mnie o nie Hania prowadząca świetnego bloga My garden - my life.
     Szycie tego tipi było dla mnie prawdziwą przyjemnością.
Nie jeden raz już pisałam, że kocham szycie dla dzieci.
     Hania otrzymała tipi jakiś czas temu, więc postanowiłam pochwalić się nim
 na moim blogu.
     Zgodnie z życzeniem jest ono w kolorze jasno szarym i czarnym, z dodatkiem odcieni turkusu. Zestaw składa się z namiotu, maty, trzech poduszek oraz dużego pojemnika na zabawki. Dodatkowo do przytulania uszyłam "rogasia", ponieważ zgodnie z posiadaną wiedzą Leonek lubi "rogaciznę".
Oto cały zestaw:















     W prezencie dla Hani uszyłam poduszkę z pąkiem róży.
Pomyślałam, że przecież Hania kocha ogród i kwiaty, to taka poduszka przypadnie jej do gustu.





 


     Mam nadzieję, że Leonek i Hania są zadowoleni z tego, co dla nich uszyłam.

Pozdrawiam gorąco:)

32 komentarze:

  1. Rewelacyjne prace, Danusiu!
    Widać, że wkładasz wiele serduszka w to, co robisz :-)
    I przepięknie czarujesz tymi ściegami ozdobnymi.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásná souprava, bude ozdobou dětského pokojíku. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu! Kolejne Prześliczne prace, Tipi Cudowne, A Poduszka Przeurocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna baza😉 Leonek na pewno jest zachwycony. Poduszka jest bardzo ładna. W te szare dni poprawi nastrój

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu trudno nie być zadowolonym z takich cudowności , a ze Hania znam bardzo dobrze to wiem , że była zachwycona. I wcale się jej nie dziwię. Tipi jest świetne i Leonek będzie się na pewno cieszył. Ale tym razem bardziej jestem zauroczona ta poduszka z różą . Jest boska Te soczyste kolorki i perfekcyjna róża mnie zauroczyły.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluje kolejnych świetnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna baza dla Leonka i wszystkie dodatki do niej a poduszka z roza bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace!!! Super się ten zestaw prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne :) Bardzo mi się podobają Twoje prace :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wychodzą Ci tipi, do tego zestaw do zabawy w tej samej kolorystyce. Patrząc na zdjęcia mam wrażenie,że kolorowy domek nie zajmuje dużo miejsca,a to bardzo istotne, gdy mieszkanie ma niewielki metraż. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Namiot tipi to wspaniała zabawa dla każdego dziecka, które znam. Do tego mata, poduszki i kosz na zabawki wybornie skomponowałaś Danusiu. Poduszka z różą to Twój kolejny szyciowy majstersztyk! Podziwiam Twoje prace i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrzowskie prace:) Wszystko piękne:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Tipi wygląda znakomicie, a poduszki mają tak śliczne kształty, że sama chętnie bym się do nich przytuliła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stworzyłaś fantastyczne dzieła ! Niech cudnie towarzyszą osóbką , które je otrzymają :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny komplet uszyłaś dla Leonka. Rogacza sama bym przygarnęła ;).

    Poszewka na poduszkę jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu wspanialosci tu pokazujesz! Wspaniałe tipi i bardzo mi sie podobaja te patchworkowa podusie;) ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tipi dla małego chłopca super i dodatki.
    Poduszeczka z różyczką przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dzieci uwielbiają takie namioty wiec i Leonek zapewne uszczęśliwiony:)
    i myślę że z podusia trafiłaś w 10

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu,przepiękne są te Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny komplecik Danusiu, zrobiłaś to bardzo profesjonalnie. Pamiętam jak nasza wnusia się ucieszyła z tipi, do dziś to jej ulubione miejsce do zabawy. Ja niestety nie potrafię tak pięknie szyć więc tipi po prostu kupiłam :)Podusia dla Hani jest cudna!!!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu Ty wiesz, że Tipi Leonka bardzo mi się podobało. Jest fantastyczne i perfekcyjnie uszyte. Każdy szczególik dopracowany i przemyślany. Pięknie. Poduszka czeka na swoje królewskie miejsce na królewskim fotelu po mojej babuni. jak tylko go odnowię pokażę. Pozdrawiam serdecznie Danusiu i jeszcze raz dziękuję za już i proszę o jeszcze. Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kto by nie chciał takiej bazy?! Każdy - ja też.
    pięknie wyszło, ale u Ciebie Danusiu zawsze sama perfekcja I SERCE W TO WŁOŻONE.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe prace!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Baza Leonka wspaniała, łosiek mnie totalnie zauroczył :-))) I podusia dla Hani też do zakochania :-))) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za wizytę u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna baza i łoś który jej strzeże:)
    Wszystko śliczne!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tipo cudowne. Sama sie przymierzam do uszycia, ale się boję czy podołam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś mega utalentowana. Szyjesz wybitnie. Podziwiam. <3
    Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiedzieć wspaniałe to nic nie powiedzieć. Cudowny komplet! Dopiero uczę się szyć, więc podziwiam, bardzo podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Szczególnie przypadała mi do gustu poduszka z pękiem róży - jest przepiękna<3

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejny świetny "namiotowy zestaw" ! poduszka z pewnością się spodobała:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. namiocik super, podusia no cóż uwielbiam róże wiec nic nie moge powiedziec tylko tyle ze jest idealna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...