sobota, 2 kwietnia 2016

Bieżnik haftem krzyżykowym z szydełkową koronką

    W jednym z poprzednich postów (TUTAJ) pisałam o bieżniku, który zaczęłam haftować krzyżykami.
     Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować ten bieżnik. Udało mi się go wreszcie ukończyć.


     Bieżnik haftowałam na kanwie muliną Ariadna. Wzór tulipanów zaczerpnęłam z gazetki "Igłą malowane" nr 4/2015. Ułożenie wzoru zmodyfikowałam na potrzeby mojego bieżnika.
      Oprócz haftu bieżnik zdobi szydełkowa koronka, którą wydziergałam kordonkiem w łososiowym kolorze.
Wielkość bieżnika wraz z koronką to 85cm na 45cm.











     Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam gorąco:)

22 komentarze:

  1. Ojej,prześliczny jest ten bieżnik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo , normalnie napatrzeć się nie mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór i fantastyczny bieżnik;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny bieżnik i jeszcze z moimi ulubionymi tulipanami :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny bieżnik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł rewelacyjnie:) Piękny motyw w ślicznych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny bieżnik.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu piękna praca. Haft świetny koronka szydełkowa doskonała. I wszystko wykonane perfekcyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny bieżnik :-) Prześliczne kwiaty namalowałaś krzyżykami :-) Koronka pasuje doskonale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatki i koronka idealnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleeez Cuuuudenko !!!! :)) Niesamowity , Baardzo mi sie podoba :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko się z nim uporałaś. Na dodatek tulipany wpisują się w kwiatowy sezon. Całość bardzo i się podoba. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita,kolejne cudo wyszło spod Twojej igły : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ten haft!!! Coś takiego wymaga wiele cierpliwości i talentu. Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. PIEKNE PRACE SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Какая салфетка - нежная, весенняя,яркая!

    OdpowiedzUsuń
  17. To pracochłonny, lecz fantastyczny bieżnik. Każda gospodyni w domu chciałaby taki mieć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...