czwartek, 24 marca 2016

Zajączki wielkanocne z niespodzianą

     Na tegoroczne Święta Wielkanocne uszyłam ozdobne zajączki.


     Właściwie są to zajączki - woreczki. Powstały z bawełnianych tkanin w kropeczki. Są trójwarstwowe, z ociepliną i bawełnianą podszewką.
Ich wielkość to 30cm.
     Uszy zajączków dodatkowo usztywniłam podwójną warstwą flizeliny z klejem. Pomiędzy warstwy flizeliny włożyłam cieniutki drucik florystyczny, dzięki któremu można formować ułożenie uszek np. zrobić jedno klapnięte.
     U góry woreczków uszyłam wąski tunel na wciągnięcie wstążeczki. Tak w wielkim skrócie powstały zajączki - woreczki z niespodzianką.




   
 Tą niespodzianką są słodycze, którymi wypełnione są zajączki.


    Po zawiązaniu wstążeczki zajączki wypełnione słodkościami wyglądają tak:




     Zajączki z niespodzianką będą świątecznymi upominkami.


     Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam wiele radości, prawdziwego pokoju, wiary w lepsze jutro oraz wspaniałych chwil w rodzinnym gronie. 
Wesołych Świąt!

29 komentarzy:

  1. Ale wspaniały pomysł na takie woreczki prezentowe. Bardzo mi się te zajączki podobają. Czy mogę w przyszłości trochę odpapugować...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe te królisie, kapitalny pomysł, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł Danusiu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie. Jestem pod wrażeniem. Życzę wesołych świąt i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny i wykonanie przepiękne :) wesołych świąt życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zajączki.Wesołych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i pomysłowe te zajączkowe woreczki!
    Danusiu, życzę na te Święta Wielkanocne, dużo zdrowia, wielkiej radości z rodzinnego bycia razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł jest kapitalny, a zajączki przeurocze. Wesołych i spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super pomysł! Świetne:) wszystkiego dobrego spokoju radości wspaniałych chwil z rodziną wesołych świąt :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Długouche świetne:) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł jest rewelacyjny :)Bardzo podobają mi się te króliczki :)
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałych tęczowych Świąt :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ fajne zajączki, w sam raz na prezent! Ciepłych i udanych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkiej pomyślności i radości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie, cudne króliki :)

    Cukrowy baranek ma złociste różki,
    pilnuje pisanek na łączce z rzeżuszki.
    A gdy nikt nie patrzy, chorągiewką buja,
    i cichutko beczy Święte Alleluja.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczniutkie te Twoje zajączki! Zdrowych i wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowe zajączki - śliczne. Pogodnych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, ogrzanych ciepłem promieni słonecznych i rodzinną atmosferą.
    Zajrzyj na pocztę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajączki fantastyczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne zajaczki uszylas :))) Baardzo mi sie podobaja :)) Spokojnych Rodzinnych Swiat Wielkanocnych Ci Zycze :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Króliczki są cudowne : )I na dodatek mają bardzo bogate i słodkie wnętrze : ) Pozdrawiam wiosennie : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny pomysł, a zajączki są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Приятные подарки для Пасхи ты приготовила! С праздником !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne i pomysłowe te zajączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ są fantastyczne. Jak ja mogłam przeoczyć ten post!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo jakie fantastyczne zajaczki. Szalenie mi się podobają.!!!!
    Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...