poniedziałek, 15 lutego 2016

Pudełko na drobiazgi i nowy projekt hafciarski

    Pudełek i pojemników na różne drobiazgi nigdy dość. Powstało więc  pudełeczko, dla którego od razu znalazł zastosowanie mój syn.
     Uszyłam je z bawełnianych tkanin, a wewnątrz usztywniłam ociepliną
i dodatkowo grubszą flizeliną z klejem.






     Zatęskniłam też za krzyżykami. Wymyśliłam sobie, że wyhaftuję bieżnik hatem krzyżykowym. Wybrałam wiosenny motyw tulipanów.
     Oto co zdążyłam wyhaftować na chwilę obecną:





     Mam nadzieję, że po wyhaftowaniu bieżnik będzie się ładnie prezentował.

     Witam serdecznie nowych Obserwatorów i pozdrawiam wszystkich gorąco:)

25 komentarzy:

  1. Pojemnik jest świetny. Tak jak piszesz takich nigdy dość. Haft już teraz mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper pojemniK :))) A bieznik bedzie na pewno Piekny ,uwielbiam takie wiosenne prace :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko super a bieznik będzie śliczny i wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojemnik mi się bardzo podoba i jak widać jest przydatny,a bieżnik zapowiada się świetnie:) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemnik pomysłowo wykonany a haft już mnie zachwycił:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja zatęskniłam za haftowaniem...
    Bardzo ładny pojemnik, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie pudełek i pojemników nigdy nie jest dość a szczególnie zrobionych własnoręcznie - super pudło uszyłaś!
    Bieżnik będzie bardzo wiosenny i na czasie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pojemnik uszyłaś, a bieżnik zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bieznik juz wyglada fantastycznie a pudeleczko sliczne.
    Pozdrawiam goraco. U nas znowu zagoscila zima, mroz a wczoraj deszcz ze sniegiem, brrrr.....Musze znowu cos wiosennengo uszyc na poprawe humoru.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny koszyczek :) Hafcik uroczy, piękny motyw wybrałaś - będzie wspaniały bieżnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko super, tak patrzę, że bardzo by mi się takie przydało. Mam materiały, nici... muszę pomyśleć :) Haft zapowiada się bardzo ładnie, na pewno bieżnik będzie cudny i wiosenny :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jejku jejku
    Danusiu - bieżnik będzie przepiękny - te tulipany są obłędnie cudne.
    A koszyk - idealny na wszelkie gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pudełko, a bieżnik będzie piękną dekoracją stołu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko świetne :-). Hafciki uwielbiam i podziwiam takie hafciarki jak Ty bo mi chyba brak cierpliwości na taką robótkę chociaż musiałabym spróbować . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełeczko super,jak zawsze pieknie odszyte wcale mnie nie dziwi ze syn z ochota przygarnal.a haft podziwiam ja sie nie biore na razie za takie duze formy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny materiał wybrałaś na koszyk.
    A tulipany niech szybko przywołują wiosnę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się. Pudełek, różnych pojemników i woreczków nigdy dość. Ślicznie zaczyna się tulipanowy haft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny bieżnik będzie. A pudełka zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich pudełeczek nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełeczko super :) a bieżnik zapowiada się bardzo interesująco
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te pudełeczko na drobiazgi, a haft zapowiada się przepięknie i czekam na ciąg dalszy :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełek na różne drobiazgi nigdy dosyć... A haft już wygląda pięknie, więc bieżnik będzie prześliczny.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również jestem zdania, że pudełek wszelakich nigdy za wiele :) A bieżnika już się nie mogę doczekać, bo zapowiada się fantastycznie wiosennie, u mnie również tulipany, ale w innym wydaniu, zapraszam serdecznie i pozdrowionka cieplutkie posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydatny gadżet takie pudełko, już wiosny nam potrzeba i Ty sobie przyspieszasz haftem, super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten koszyczek. Bardzo podobają mi się Twoje szyte rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...