niedziela, 18 stycznia 2015

Kilka słów na powitanie...

Serdecznie witam!
     Od dawna przeglądam liczne blogi związane z rękodziełem i podziwiam zamieszczane na nich zdjęcia cudnych prac. 
     Po długim namyśle i namowach postanowiłam wreszcie, że założę własnego bloga.
Skrawek tęczy - bo to, czym się zajmuję w wolnym czasie, to tylko niewielka część tej pięknej, barwnej, często zapierającej dech w piersiach krainy o nazwie rękodzieło. Będzie on o  moich pasjach, czyli o hafcie, szydełku, szyciu i innych robótkach ręcznych. Być może będzie też troszkę o kwiatach i ogrodzie, bo to kolejne moje hobby. To mój pierwszy blog, dopiero się uczę, więc proszę o wyrozumiałość.
     Robótkami  ręcznymi interesowałam się już od czasów szkolnych. Zrobiłam mnóstwo różnych prac. Niektóre znajdują się u sympatyków rękodzieła nie tylko w Polsce, ale również we Francji, Kanadzie, Australii. Na tym blogu chciałabym zamieszczać zdjęcia tego,co zrobiłam do tej pory (a jest w moim posiadaniu) oraz zdjęcia obecnie wykonywanych prac.
    
Zapraszam :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...