czwartek, 28 marca 2024

Poduszki z zajączkami i życzenia

      W ostatnim poście przed świętami zaprezentuję poduszki patchworkowe           z zajączkami, o uszycie których zostałam poproszona jakiś czas temu. 

     Poszewki miały być podobne do TYCH, które szyłam kiedyś i publikowałam zdjęcia na blogu. Obie miały być w szaro - białej kolorystyce. Do uszycia poduszek wykorzystałam biały len, który połączyłam z bawełną w delikatne wzory. Ozdobą poduszek są aplikacje zajączków. Z włóczki zrobiłam pompony, które doszyłam zajączkom jako ogonki. Wierzch poszewek jest trójwarstwowy, pikowany wokół aplikacji i po szwach, a tył zapinany na suwak.

 








Pragnę Wam jeszcze złożyć życzenia świąteczne. 

     Życzę przede wszystkim zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, miłych spotkań w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół, smacznego święconego jajeczka i mokrego dyngusa.

 

12 komentarzy:

  1. Urocze podusie. Bardzo podobają mi się zajączki z ogonkami - pomponami.
    Wesołych Świąt, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Danusiu za życzenia. Tobie też życzę wszystkiego dobrego na Święta , dużo zdrówka dla Ciebie i najbliższych. Poszewki z zajączkami są świetne !!!Ktoś miał super pomysł o Twoim szyciu nie wspominając jest genialne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Přeji krásné velikonoční svátky. Polštářky jsou skutečně milé. M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda szyjesz z materiału , brawo :) Radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne poduszki . Podziwiam zdolności. Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemne zdrowych, radosnych Świąt! Cudowne poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne poduchy :)
    Dziękuję za życzenia i Tobie życzę dobrych i spokojnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne podusie:) radosnego świętowania życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie urocze! Aż miło się do takich przytulić. Dziękuję Danusiu za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne poduszki. Podoba mi się kolor i same zajączki. Pozdrawiam świątecznie :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...