poniedziałek, 4 marca 2024

Czapka typu "turban" i komin

     Czapki typu "turban" nadal są modne i chętnie noszone przez młodsze i starsze dziewczynki. Właśnie o uszycie takiej czapeczki zostałam poproszona jakiś czas temu. 

     Uszyłam ją dla prawie dwuletniej dziewczynki. Wykorzystana tkanina to dzianina dresówka w kolorze delikatnego pudrowego różu.  Czapka turban jest elastyczna, dzięki czemu świetnie dopasowuje się do główki dziecka. Do kompletu uszyłam też komin. Myślę, że taki zestaw sprawdzi się idealnie wczesną wiosną.




Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Śliczny komplet, rzadko widzę turbany ale kiedyś sporo osób je nosiło, niech się małej dobrze nosi, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. Masz rację, dziewczynki uwielbiają nosić takie czapki. Mam taką jedną małą co się lubi stroić;))) pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszą mnie te czapeczki ale widzę że są w modzie hehe.... gratuluje kolejnych pięknych prac Danusiu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik dla małej elegantki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplet. Duże kobiety, a szczególnie po chemioterapii, też chętnie noszą turbany. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest taki komplecik. Podziwiam za szycie z dresówki do łatwych ono nie należy trzeba mieć specjalną igłę bo inaczej wychodzą dziury. Ale co ja będę Tobie o tym mówić na pewno o tym wiesz. Ważne że komplecik się przyda. Wzór na czapkę superowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna czapka w kształcie turbanu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dziewczynka będzie cudnie wyglądać w takim komplecie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to uszyłaś ,ja także ostatnio dużo szyję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy komplecik.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik. Dziewczynka będzie w nim wyglądać jak mała dama.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...