wtorek, 5 września 2023

Poduszki z dyniami i dekoracyjne dynie

      Nadszedł wrzesień i lato powoli się kończy. Czas przygotowywać jesienne dekoracje.

     Zaprezentuję Wam dzisiaj patchworkowe poduszki z aplikacjami dyń oraz uszyte dekoracyjne dynie.

     Do uszycia poszewek wykorzystałam bawełniane tkaniny oraz len.  Aplikacje dyń uszyłam z dzianiny sweterkowej. Ozdobiłam je kwiatkami, które wydziergałam szydełkiem, listkiem uszytym z tkaniny bawełnianej oraz jutą. Wierzch poszewek jest trójwarstwowy, wewnątrz z ociepliną, pikowany wokół aplikacji i po szwach. Tył zapinany jest na suwak. 








     Do kompletu powstały też trzy dekoracyjne dynie. Są one również wykonane    z dzianiny sweterkowej. Ozdobiłam je, podobnie jak dynie na poduszkach, szydełkowymi kwiatkami, listkiem z tkaniny i elementami z juty. Wypełnienie dyń stanowi kulka silikonowa.








Pozdrawiam gorąco:)

14 komentarzy:

  1. Coś cudownego, rewelacyjna poduszka, dynie i pomysł.Danusiu masz fantazje i potrafisz ją przenieść do realu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podbijasz moje serce coraz to bardziej. Mega fantastyczny zestaw, moje klimaty, ideały! Kocham jesień, a twe prace są jej absolutnym oddaniem, częścią, dopełnieniem. Boskie wykonanie, barwy, rozpuścić się można z zachwytu, pisze na całego serio!!!!! Tworzone z całego serca, to się czuje, innej opcji nie ma. Jesteś Czarodziejką...tak specjalnie napisałam z dużej. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! Te sweterkowe dynie mnie oczarowały.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się Twoje poszewki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe dekoracje. Perfekcyjne wykonanie, jak zawsze u Ciebie, Danusiu. Pomysł z wykorzystaniem dzianiny sweterkowej do dyń- świetny. Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te Twoje dyńki. Poduszki rewelacja jak zawsze a te przestrzenne też cudne będą stanowić rewelacyjną jesienną dekorację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moc hezké tvoření. Pěkné polštáře i " svetrové dýně ". Posílám pozdrav. Marie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ! Ale dałaś czadu tymi poduszkami ! Po prostu - czapki z głów !
    Przepięknie wykonane i pomysł doskonały !!! Cudne są !!! A te dynie wypchane... następne piękności ! Bardzo mi się podobają ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne podusie i cudowne sweterkowe dynie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG
    Te poduszki są prześliczne. Podziwiam je wielokrotny raz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne!!!
    Pozdrawiam! 🙂
    Kramik Margotki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowicie twórcza Danusiu !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...